וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סגל חסר לרוני לוי לקראת מכבי חיפה

4.11.2019 / 10:38

בנוסף לקינדה המוצהב ולקריאף הפצוע, גם אזולאי ופלומן בספק. אדרי בתמונת ההרכב, גם רוטמן עשוי לקבל דקות

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים תחזור מחר (שלישי) להתאמן לקראת קרב הצמרת מול מכבי חיפה ביום ראשון. רק במהלך השבוע תתברר כשירותם של מספר שחקנים, אז המאמן רוני לוי יוכל להתחיל ולתרגל את ההרכב שיעמוד לרשותו. מי שאמור לחזור לסגל הוא אור זהבי שהיה חולה נגד הפועל כפר סבא, בעוד שבחלק הקדמי מצפה למאמן בעיה לא פשוטה בשל היעדרויות שונות של חלק מהשחקנים.

מעבר לקשר גדי קינדה שייעדר עקב צהובים, ואופיר קריאף שיחזור רק לאחר הפגרה, פרדי פלומן, שנפגע באימון ביום חמישי וסובל מכאבים בברך, אמור לעבור MRI. על פי תחושותיו של השחקן, נראה כי סיכוייו לשחק נמוכים. שלומי אזולאי הוחלף לאחר שחש רגישות וייתכן שמתח את השריר. הוא ינסה להתאמן ואם ימשיך להרגיש את השריר אנתוני וארן יפתח במקומו. גם ליוואי גרסיה סיים את המשחק עם כאבים ברגלו אך ההערכה היא כי יהיה כשיר למשחק.

מי שנמצאים בתמונת ההרכב תחת מצבת הפצועים הנוכחית הוא שלום אדרי, כשגם לירן רוטמן עשוי לקבל דקות. לוי כבר בדק את האופציות של אדרי ורוטמן בשבועות האחרונים, אך שוב, הדברים תלויים במצבת הפצועים. עידן ורד סובל מדלקת ברגלו ואמור לחזור להתאמן באופן מלא לאחר המשחק מול מכבי חיפה, בתקווה לחזור לסגל הקבוצה לאחר הפגרה.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. דני מרון
כאב ראש. רוני לוי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully