וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום אדרי: "אין כיף כזה. חלמתי לכבוש בטדי והיום זה התגשם"

2.11.2019 / 21:50

כובש שער הניצחון של בית"ר ירושלים התרגש: "אי אפשר לתאר את זה במילים". רוני לוי: "שמח שלא איבדנו סבלנות, הסטטיסטיקה שלנו בטדי תתיישר"

זה לא היה קל, אבל בית"ר ירושלים המשיכה הערב (שבת) את המומנטום החיובי שלה עם ניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא. שלום אדרי נכנס כמחליף ובדקה ה-86 הכריע את המשחק עם שערו הראשון בליגת העל והשער הראשון של קבוצתו העונה בטדי. היה זה ניצחון רביעי רצוף של בית"ר, וכולם ללא ספיגה - דבר שלא קרה מאז עונת האליפות האחרונה לפני 12 שנים. ובשבוע הבא היא תצא למשחק צמרת לוהט מול מכבי חיפה. כפר סבא, לעומת זאת, שוב ספגה לקראת הסיום וסופרת כבר שלושה הפסדים רצופים.

שחקני בית"ר ירושלים מניפים את שלום אדרי. קובי אליהו
"הבטן סוערת". שלום אדרי באוויר/קובי אליהו

שלום אדרי, שבעונה שעברה עוד שיחק במ.ס. טירה מליגה א', אמר לאחר שער הבכורה שלו בליגת העל: "אני עובד קשה באימונים בשביל לקבל דקות במשחקים. אמשיך ככה, הגול זה בונוס והעונה עוד ארוכה. הבטן סוערת, אין כיף כזה. אי אפשר לתאר את זה במילים, מהיום שהתחלתי לשחק כדורגל חלמתי לכבוש בטדי והיום הגשמתי את זה".

רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים, סיכם: "היה משחק קשה מאוד. ראיתי את כפר סבא בתחילת השנה וזו קבוצה מאוד טובה ומאומנת, קבוצה מסוכנת בחלק הקדמי. במשחקים כאלו, כשאתה לא מכריע אותם בהתחלה, זה הופך להיות יותר ויותר קשה ואתה נכנס ללחץ. אני שמח שלא איבדנו סבלנות, וידענו לא להיות חשופים. הניצחון מוצדק".

לוי נשאל על העובדה שבית"ר מתקשה דווקא בטדי והשיב: "אני לא רואה סיבה מיוחדת. טדי זה מבצר, עם הקהל שנותן אווירה מטורפת. אני לא רואה סיבה, הסטטיסטיקה תתיישר".

שחקן בית"ר ירושלים, דן איינבינדר. קובי אליהו
דן איינבינדר חוגג/קובי אליהו

אופיר חיים, מאמן הפועל כפר סבא, אמר בסיום: "מחמאות זה טוב לתקשורת, אבל זה לא משהו שאנחנו לא מצפים לו. רצינו לנצח, למרות שכבר אמרתי לפני כן שהמשחק בטדי מאוד קשה. חוסר ריכוז של שנייה, יכולנו להבקיע. אני שונא להפסיד בכבוד, זו השנאה הגדולה שלי. הספיגות המאוחרות? זה עניין של ריכוז. יש פה מחויבות של 100 אחוז, אבל אנחנו צריכים עוד טיפה ריכוז ותשומת לב לפרטים הקטנים".

שחקן הפועל כפר סבא, נועם גמון. קובי אליהו
כפר סבא שוב ספגה לקראת הסיום. נועם גמון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully