וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבע הגרוע בהיסטוריה, שיא שלילי לווסטברוק: המפלה של יוסטון

הרוקטס התבזו עם רבע ראשון של 46:14 במיאמי, הרכז סיים עם פלוס-מינוס של 46-. הארדן: "הם התנפלו עלינו". וגם: ההצגה של דונצ'יץ'

ראסל ווסטברוק יוסטון. רויטרס
המשחק הגרוע בקריירה? ראסל ווסטברוק/רויטרס

רק שישה משחקים נערכו הלילה (בין ראשון לשני) ב-NBA, אבל הם ייצרו כמה סיפורים גדולים. יוסטון חטפה את אחת המפלות הגדולות שלה אי פעם עם רבע ראשון של 46:14 בתבוסה מול מיאמי 129:100. לוקה דונצ'יץ' רשם טריפל דאבל שני רצוף בניצחון דאלאס, בעוד שהלייקרס והקליפרס המשיכו לנצח על חשבון סן אנטוניו ויוטה.

אחרי שהצליחה לשים את ידה על ראסל ווסטברוק, יוסטון הפכה באופן טבעי למועמדת לגיטימית לאליפות. אלא שהלילה הרכז רשם משחק נפל של 10 נקודות בלבד, 7 איבודים והכי "מרשים" הוא סיים את המשחק עם מדד פלוס מינוס של 46-, הכי גרוע שלו בקריירה מאז שסיים עם 36- מול וושינגטון ב-2017. עד כמה יוסטון היתה גרועה בתבוסה מול מיאמי? היא סיימה את המשחק הזה עם 19 אסיסטים לעומת 38 של מיאמי וקלעה 14 שלשות מתוך 48 ניסיונות.

ראסל ווסטברוק יוסטון. GettyImages
יותר איבודים מאסיסטים. ווסטברוק/GettyImages

מייק ד'אנטוני היה פיוטי בסיום כשאמר: אנחנו לא בצרות. אבל אם נחשוב שאנחנו לא בצרות, נהיה בצרות. אם זה נשמע הגיוני. צריך להבין שהעונה בתחילתה, אבל אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לחזור להציגה יכולת ראויה".

יוסטון הפסידה כאמור 46:14 את הרבע הראשון - ההפרש השלישי הכי גדול לרבע ראשון מאז עונת 1954/5. ההפרש הכי גדול היה שייך ללייקרס שמחצו את סקרמנטו 4:40 ברבע הראשון בפברואר 87. "הם התנפלו עלינו", אמר ג'יימס הארדן, "הם הביאו אנרגיה ומאמץ שלא היינו יכולים להשתוות אליהם". אגב, הרבע הראשון היה הגרוע בהיסטוריה של הרוקטס והכי טוב של מיאמי. ההיט הובילו 18:56 ארבע דקות בתוך הרבע השני.

יוסטון סיפקה ללא ספק את תצוגת הנפל של הלילה, אבל ה-הצגה החיובית הייתה שייכת ללוקה דונצ'יץ', שעם טריפל דאבל שני ברציפות הוליך את דאלאס לניצחון קליל על קליבלנד. ילד הפלא הסלובני בן ה-20 סיים את המשחק הזה עם 29 נקודות, 14 ריבאונדים ו-15 אסיסטים (שווה לשיא קריירה). זה היה הטריפל דאבל ה-11 של דונצ'יץ' ב-78 משחקים בלבד בקריירה. דונצ'יץ' הוא השחקן הצעיר אי פעם עם שני טריפל דאבלים של 25 נקודות לפחות והוא עקף את ג'ייסון קיד עם טריפל דאבל שביעי של 25 נקודות במדי המאבריקס.

עוד בוואלה!

ניצחונות ללייקרס ולקליפרס, יוסטון הושפלה, טריפל דאבל לדונצ'יץ'

לכתבה המלאה
לוקה דונצ'יץ' דאלאס. AP
גאון כדורסל. לוקה דונצ'יץ'/AP

"הוא מכשף עם הכדור ובגודל הזה, קשה לעצור אותו", כך אמר על דונצ'יץ' קווין לאב, שהוסיף: "אני לא יכול להגיד מספיק דברים טובים עליו. זה לא ייאמן. גם בעונה שעברה הוא היה מרשים ממש, אבל העונה הוא לוקח את זה לרמה אחרת".

"אני נהנה לשחק כדורסל והיה לי ממש כיף הערב", אמר דונצ'יץ', שקלע 31 נקודות והוסיף 15 אסיסטים רק לפני יומיים בהפסד ללייקרס, "אני רוצה לשחק טוב בכל משחק בגלל שאני אוהב את המשחק".

טים הארדוואי ג'וניור פרגן לדונצ'יץ' כשאמר: "אנחנו יודעים שהוא יעשה את המהלך הנכון. הוא עושה עבודה נהדרת בהתקפה, הוא תמיד לוקח את ההחלטה הנכונה".

זוכרים את גולדן סטייט, מה למדנו מפתיחת העונה, הסיפתח של כספי ומכבי, עם טלפז - הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully