וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה גומש שבר את הקרסול ויעבור ניתוח, טוסון: "הוא היה בשוק טוטאלי"

קשר אברטון שנפגע בצורה מזעזעת ינותח ברגלו הימנית. הטורקי שהחזיק את ראשו: "דיברתי אליו וניסיתי להרגיע אותו, אך הוא צעק ובכה בטירוף"

שחקן אברטון אנדרה גומש. רויטרס
נורא ואיום. גומש/רויטרס

שחקני, אוהדי ואנשי אברטון התעוררו לבוקר שחור. אמש (ראשון), במהלך ה-1:1 מול טוטנהאם, קשר הקבוצה, אנדרה גומש, נפגע בצורה קשה במהלך תיקול, שבר את קרסולו הימני ופונה לבית החולים כשהוא נאנק מכאבים. היום יעבור הפורטוגלי ניתוח, כשרק לאחריו תתברר חומרת פציעתו ולכמה זמן ייעדר.

התמונות לאחר הפציעה היו קשות מאוד - הן של רגלו העקומה של גומש והן של השחקנים, שהתקשו להתמודד עם המראות הקשים. מיד לאחר שנפגע, חברו לקבוצה, ג'נק טוסון, חיבק אותו וניסה להרגיעו. "כולם עצובים", אמר הטורקי. "חלק מהשחקנים לא מפסיק לבכות, זה קשה נורא. אנדרה היה בשוק טוטאלי לאחר הפציעה, העיניים שלו היו פתוחות לרווחה והוא בכה וצעק בהיסטריה. ניסיתי לאחוז בו ולדבר אליו כדי שיירגע, אבל הוא צעק ולא ממש הבנו את הדברים שאמר".

לאחר המשחק רבים עסקו בשאלה האם ליונג מין סון, שחקנה של טוטנהאם שפגע בגומש בטעות, הגיע כרטיס אדום, לאחר שתחילה נשלף לעברו כרטיס צהוב. "לא ייאמן שהוא קיבל כרטיס אדום", אמר מאמן התרנגולים, מאוריסיו פוצ'טינו. "היה ברור שלא הייתה כוונה של סון לפגוע".

עם סיום המשחק הוציאה הפרמיירליג הודעה רשמית בנושא: "סון פגע בבטיחות של שחקן יריב, בעקבות תיקול חזק, וזו הסיבה שנשלף לו כרטיס אדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully