וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: ברדע בספק לבני יהודה, אוהדים קיללו את אוואט

4.11.2019 / 7:19

הבלם סובל מנקע בקרסול ולא בטוח שיתאושש עד המחזור הבא. האוהדים קראו למאמן להתפטר: "אין הערכה למאמנים בני העיר"

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"אנחנו לא מצליחים לייצר שני ניצחונות ברצף וזה כואב ומתסכל מאוד". רוני אוואט/לירון מולדובן

אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד אחרי התיקו אמש (ראשון) מול סקציה נס ציונה. באשדוד הודו כי לא הגיע להם לנצח, אבל אחרי שהקבוצה כבר הפכה את התוצאה והובילה 1:2, ציפו במועדון שהשחקנים יידעו לשמור על שלוש הנקודות היקרות.

"אנחנו לא מצליחים לייצר שני ניצחונות ברצף וזה כואב ומתסכל מאוד", אמר אמש המאמן רוני אוואט, "חבל כי כבר השגנו את שער היתרון מרגלי שלומי אזולאי ויכולנו לסיים את המשחק כמו גדולים עם עוד שלוש נקודות". אוואט הודה כי החליט להוציא את שגיב יחזקאל בהפסקה כיוון שחשש להישאר בעשרה שחקנים אחרי ששחקן הכנף היה עצבני במחצית הראשונה בעיקר על השופט שלא שרק לטובתו באירועים בהם היה משוכנע יחזקאל כי עשו עליו עבירות.

הבלם ניר ברדע נאלץ לנטוש כבר במחצית הראשונה בשל פציעה. הוא סובל מנקע חריף בקרסול והוא בספק למשחק מול בני יהודה במחזור הקרוב. בסיום המשחק אמש קראו מספר אוהדים קריאות לעבר אוואט וביקשו ממנו להתפטר. המאמן אמר אמש: "זו לא פעם ראשונה שקוראים למאמנים אשדודים להתפטר כאן. כנראה שאין הערכה למאמנים בני העיר. עשינו ארבע נקודות משש אפשריות בשני המשחקים האחרונים. אני מניח שזה משהו שהיינו שמחים עליו לפני עשרה ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully