וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דראפיץ' וברדה צפויים להמשיך גם במקרה של הפסד לרעננה

4.11.2019 / 6:44

אייל סגל צפוי להעניק גיבוי לשני המאמנים כל עוד הם יאמינו שבכוחם להוציא את הקבוצה מהמשבר הקשה אליו נקלעה

בעלי מכבי נתניה, אייל סגל. ברני ארדוב
עדיין מעניק גיבוי לצמד המאמנים. אייל סגל/ברני ארדוב

למרות ההפסד החמישי ברציפות אמש (ראשון) בבאר שבע, אין שום שינוי בגיבוי שנותן בעלי מכבי נתניה אייל סגל לצמד מאמני הקבוצה סלובודן דראפיץ' ושי ברדה. כל עוד השניים יאמינו בכוחם להוציא את הקבוצה מהבוץ לדרך חדשה, הם ימצאו שיש להם אור ירוק להמשיך במסע.

למכבי נתניה מחכה משחק קשה גם במחזור הקרוב מול הפועל רעננה והפעם זה יהיה קרב בין שתי קבוצות שפתחו רע מאוד את העונה וחוששות מאוד מהמשכה. גם אם מכבי נתניה תפסיד, נראה כי סגל ייתן אשראי למאמניו לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים המתוכנן בפגרת הנבחרת באמצע החודש.

אם גם לאחר מכן לא יבוא השינוי, מאמינים בנתניה שדראפיץ' וברדה יהיו מספיק הוגנים לבוא ולהודיע כי הם נכשלו ולא מצליחים להוביל את הקבוצה ליציאה מהמשבר. אמש בטרנר נראה היה כי השחקנים המבוגרים יותר כמו הבלמים טים הויבאך ורומן גולובארט איבדו לגמרי ביטחון. בדקות רבות הקבוצה הייתה מפוזרת מאוד, סימן נוסף למשבר המקצועי הגדול בו שרויים השחקנים.

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"זו תקופה לא קלה, אבל אנחנו צריכים למצוא את הנוסחה ואת ההרכב הנכון". דראפיץ'/ברני ארדוב

"זו תקופה לא קלה, אבל אנחנו צריכים למצוא את הנוסחה ואת ההרכב הנכון", אמר דראפיץ' אמש בשיחה עם הכתבים, "ניצחון אחד יכול להוציא אותנו לדרך חדשה. לא שכחנו לאמן. אנחנו צריכים להיות חזקים. זו תקופה בה מאמן צריך להיות חזק ואנחנו נצא מזה. אני מקווה שננצח את רעננה בשבוע הבא ונלך לדרך חדשה".

על ההחלטה שלו לבוא לבאר שבע ולשחק כדורגל פתוח במצב של מכבי נתניה, אמר המאמן: "לא רציתי לבוא ולשחק בונקר בטרנר כדי להוציא איזה תיקו. באתי לבאר שבע כדי לשחק כדורגל נכון, אבל קיבלנו שער מוקדם והיינו צריכים לרדוף אחרי באר שבע. אני רוצה שנשחק כדורגל חיובי גם במצב בו אנחנו נמצאים".

בכל הקשור למכירת עלי מוחמד והשפעתה על מכבי נתניה אמר המאמן: "לא בגלל העזיבה של עלי מוחמד מכבי נתניה בירידה. הבאנו שמונה שחקנים חדשים ובנינו דבר חדש שעד עכשיו לא מצליח להתרומם. יש לנו העונה מנחוס. אנחנו צריכים לחכות שהגל הזה יעבור מעלינו ויגיעו ימים יותר טובים".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully