וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה גומש פונה לבית החולים, בטוטנהאם מספרים: "סון מרוסק, זו לא אשמתו"

אברטון ממתינה לעדכונים בנוגע לקשר שנפצע בצורה איומה, באנגליה מחבקים את הקוריאני שפגע בו: "הוא בכה כל כך הרבה, האדום לא הוגן"

שחקן אברטון אנדרה גומש בין שחקני טוטנהאם יון מינג סון, סרז' אורייה. GettyImages
פציעה קשה לצפיה. גומש בין סון ואורייה/GettyImages

אחת הפציעות הקשות של 2019 הגיעה במשחק בין טוטנהאם ואברטון הערב (ראשון), כשאנדרה גומש תוקל על ידי יונג מין סון, נתקל גם בסרז' אורייה ונותר לשכב על הדשא בגודיסון פארק דקות רבות, שעה ששחקני שתי הקבוצות מקיפים אותו ומתפללים לשלומו.

"הוא פונה לבית החולים", אישר מאמן הטופיז מרקו סילבה בסיום ה-1:1 הדרמטי. "זהו רגע קשה עבור הקבוצה שלנו, יותר ממשחק כדורגל. אנחנו תומכים באנדרה ובמשפחתו, כקבוצה נצטרך להישאר יחד ולהראות את הרוח שהראינו אחרי הפציעה. עדיף שנמתין עד שנקבל עוד מידע. אני חייב להיות הוגן, אני לא בטוח ב-100 אחוז שסון התכוון לפגוע באנדרה".

ברצלונה מחזיקה אצבעות לאקס

סון, מצידו, פרץ בבכי כשראה למה הגלישה שלו הובילה, וגם הכרטיס האדום לא שינה זאת. "הוא מרוסק", אמר דלה עלי על חברו לקבוצה, שראה תחילה כרטיס צהוב ממרטין אטקינסון, לפני שזה שינה את החלטתו. "זו לא אשמתו. סון אחד האנשים הכי נחמדים שאי פעם תפגשו, והוא לא מסוגל להרים את הראש. הוא בוכה כל כך הרבה. אני לא רציתי להסתכל על מה שקרה, אני מקווה שאנדרה יתאושש במהרה".

מאוריסיו פוצ'טינו סיפר שבסיום המשחק, נכנס קפטן אברטון שיימוס קולמן לחדר ההלבשה וניחם את הקוריאני. "זה היה מבלבל", הודה מנג'ר התרנגולים. "זו לא היתה עבירה שנועדה לפגוע, רק חוסר מזל ענק. העובדה שהורחק היתה מאוד לא הוגנת. הכדורגל לא חשוב כרגע, אנחנו מרגישים רע מאוד על המצב".

בממלכה היתה תמימות דעים שהקוריאני לא פצע את גומש בכוונה, ומדובר בחוסר מזל מצער. "להאשים אותו ולהגיד שזה היה מכוון ב-100 אחוז לא יהיה נכון", חרץ פרשן BBC ושחקן העבר של אברטון פאט נווין. "סון הוא לא בחור כזה, לא מגיע לו היחס הזה ברשתות החברתיות. זו לא אשמתו. אלה פשוט אחד מאותם דברים שקורים בכדורגל". ג'יימי קראגר הוסיף: "זה בהחלט לא צריך היה להיות כרטיס אדום, אם זה כרטיס אדום אז כל עבירה מסכנת את השחקן היריב".

עוד בוואלה!

אנגליה: טוטנהאם סיימה ב-1:1 עם אברטון, פציעה מחרידה לאנדרה גומש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully