וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן: "כשאני משחק, אני תמיד מציג יכולת גבוהה"

3.11.2019 / 22:21

קשר הפועל באר שבע דיבר בביטחון אחרי ה-0:2 מול נתניה, בכר: "ניצחון טוב ומרשים". דראפיץ': "לא האמנו שנהיה עם שש נקודות בשלב הזה"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"התאוששנו מההפסד למכבי תל אביב כבר למחרת". בכר/ברני ארדוב

הפועל באר שבע הצליחה להתאושש מההפסד הראשון העונה (2:0 למכבי תל אביב ביום שני שעבר) והשיגה ניצחון ביתי חמישי בחמישה משחקים העונה עם 0:2 מול מכבי נתניה. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' במקום ה-13 ולפני האחרון עם שש נקודות בלבד מ-27 אפשריות ועם חמישה הפסדים ברציפות.

מאמן באר שבע ברק בכר אמר אחרי המשחק: "התאוששנו כבר יום אחרי ההפסד למכבי תל אביב, אפשר להפסיד - בטח בעשרה שחקנים, החכמה היתה לבוא ולהציג משחק טוב היום ולנצח", סיכם ברק בכר. "זה ניצחון טוב ומרשים. ברור שהתוצאה היתה יכולה להיות הרבה יותר גבוהה, הגענו להמון מצבים. עדיין יש דברים שצריך לשפר תוך כדי משחק, קצת להיות יותר אחראיים ולשלוט בקצב. אני שמח ששחקנים שקיבלו את ההזדמנויות ניצלו אותן היום. נס ציונה עושה צרות לקבוצות, יהיה לנו מאוד קשה ונצטרך להמשיך את היכולת מהיום".

על ההחלטה לפתוח עם חנן ממן ולספסל את נייג'ל האסלביינק אמר המאמן: "חנן מתאמן טוב כבר תקופה, ככה אנחנו רוצים שהוא יהיה. נייג'ל? זה עניין מקצועי, לפי האימונים והמשחקים האחרונים זו היתה ההחלטה".

חנן ממן הוסיף: "חיכיתי לזה המון, השתדלתי להיות הכי מוכן שאפשר. אני שמח שנראינו טוב והקבוצה ניצחה. אני תמיד פה בשביל באר שבע, אני אוהב את המועדון, את הקהל ואתן את כל כולי כשיתאפשר לי. אני תמיד רוצה לשחק, נכון שאני עובר פה תקופות פחות קלות, גם בעונה שעברה וגם העונה, אבל אני שחקן מקצוען שתמיד נותן את כל כולי. אין לי שום דעיכה, כשאני משחק אני תמיד מציג יכולת גבוהה ואוהב להחזיר כשנותנים לי גב".

חנן ממן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"אני אוהב להחזיר כשנותנים לי את הגב". ממן/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' סירב להרים ידיים והתייחס למשבר הקשה של קבוצתו: "לא האמנו שנהיה עם שש נקודות, אבל זו המציאות וצריך להתמודד איתה. אנחנו צריכים לחזור לסגל מלא ונגד רעננה לנסות הכול. המשחק הבא חשוב מאוד בשבילנו, אנחנו צריכים להתחיל להתכונן אליו. שיחקנו לא רע, אבל זה לא מספיק בבאר שבע. אנחנו צריכים להיות טובים יותר ולמצוא את הפתרונות, אנחנו מאמינים שנמצא את הפתרונות. אנחנו צריכים להתכונן למשחק הבא ולהיות טובים יותר ואגרסיביים יותר. ההחלטה של שי ושלי היא להפסיק עם הרוטציה ונמשיך לעשות את זה. הגיעו שחקנים וניסינו לשנות את השיטה ואנחנו עדיין מחפשים את 11 השחקנים המתאימים לשיטה שאנחנו משחקים בה. עלי מוחמד שחקן טוב, אבל הבאנו גם שחקנים טובים, אבל אנחנו לא מצליחים למצוא את הנוסחה. אנחנו צריכים לחפש ולראות איפה אנחנו יכולים להשתפר".

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
גם הוא מבין שהמצב קשה מאוד. דראפיץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully