וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני אוואט: "נתנו מתנה בדקות האחרונות". רז שטיין: "התיקו לא מנחם"

3.11.2019 / 21:02

מאמן מ.ס. אשדוד שמע את האוהדים קוראים להתפטרותו לאחר ה-2:2: "לא הגיע לנו לנצח". חלוץ סקציה נס ציונה: "מאוד מאוכזב". מאמנו עמיר תורג'מן: "בלי שער נקי יהיה לנו קשה מאוד"

ג'קי בן זקן עם רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
שמעו את הקריאות. ג'קי בן זקן לצד רוני אוואט/לירון מולדובן

אוהדי מ.ס. אשדוד הגיבו הערב (ראשון) בשריקות בוז ובקריאות נגד המאמן רוני אוואט, לאחר ה-2:2 הביתי מול נועלת הטבלה סקציה נס ציונה. המארחת כבר השלימה מהפך עם שערים של מוחמד כנעאן (51) ושלומי אזולאי (68), אבל מוסא מאזו ענה עם צמד (35 ו-84) והעניק למדורגת אחרונה נקודה רביעית העונה בתשעה מחזורים. רועי משפתי עצר פנדל של סאביין לילאי האורח בדקה ה-15, ואשדוד איבדה בחלוף כמה דקות את ניר ברדע שנפצע והורד על אלונקה.

רוני אוואט, מאמן מ.ס. אשדוד, לא התייחס לקריאות האוהדים והודה בסיום: "לא הגיע לנו לנצח. לא שיחקנו טוב, המחצית הראשונה הייתה קטסטרופלית, אבל עדיין חזרנו. הובלנו, החילוף של חמודי כנעאן נתן לנו מימד אחר. נתנו מתנה בדקות האחרונות, לא יכול להיות ששחקן יסתובב ככה בדקה כזאת ויעשה גול מכלום. אשדוד משחקת לרוב כדורגל טוב וחיובי, היום היה משחק פחות טוב, אבל היינו צריכים למצוא דרך 'להרוג' את המשחק ולמצוא את הניצחון. הגישה שלנו היא לשחק כדורגל התקפי, אנחנו עלינו עם הרבה שחקנים התקפיים ולפעמים משלמים על זה מחיר במשחק ההגנה. זו אשדוד. נצטרך לשפר את הקלות בה אנחנו סופגים, אבל לא נסטה מהדרך של הכדורגל ההתקפי".

עמיר תורג'מן מאמן סקציה נס ציונה עם שחקניו. לירון מולדובן
התחינות לא עזרו. עמיר תורג'מן עם שחקניו/לירון מולדובן

עמיר תורג'מן, מאמן סקציה נס ציונה: "אנחנו קבוצה בהתהוות, וחלק מהעניין זה גם לא להיבהל כשאתה מוביל. את זה לא עשינו, מהשער ועד ה-2:1 שכבר לא הייתה ברירה. חבל על שני השערים שספגנו. אמרתי לשחקנים שאם לא נשמור על שער נקי יהיה לנו קשה מאוד. חבל שאנחנו לא מצליחים לשים דגש על הדברים הקטנים ולהתגבר על זה. זה לא מספיק, אבל אנחנו בדרך הנכונה ואני בטוח שעוד ננצח משחקים. בשביל זה צריך שער נקי. ההרכב היה מצוין, היו שני חילופים חצי-מאולצים, אבל זה חלק מתהליך ואנחנו מתקדמים. אם יצאנו מאוכזבים מאשדוד אחרי שהובלנו והחמצנו פנדל, אז זה אומר משהו".

רז שטיין, מבשל השער הראשון של נס ציונה: "אני לא יכול להתנחם ביכולת טובה, אני מאוד מאוכזב היום. הגיע לנו יותר, גם היום וגם בשבוע שעבר. היינו עדיפים, שוב קיבלנו שער ממצב נייח ואז נכנסנו למערבולת לא טובה. נרים את הראש, ניקח את הדברים הטובים ונמשיך הלאה. רואים מהדקה הראשונה קבוצה שרצה ולא מתייאשת. אנחנו משחקים כדורגל, יכולנו לנצח באחד המגרשים הטובים בליגה. גם מול הפועל באר שבע אפשר לעשות תוצאה טובה".

עוד בוואלה!

מ.ס. אשדוד סיימה ב-2:2 ביתי מול סקציה נס ציונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully