וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה חזרה לנצח עם 2:3 מול אוגסבורג בחוץ

שער ניצחון של אמין האריט (82) העלה את הרויאל בלוז אל המקום השישי, מרחק נקודה מדורטמונד השנייה. דיסלדורף - קלן 0:2

שחקני פורטונה דיסלדורף חוגגים. GettyImages
שחקני דיסלדורף חוגגים/GettyImages

המחזור העשירי והדי מטורף בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה פורטונה דיסלדורף לנצח 0:2 בדרבי של הריין את פ.צ. קלן. לאחר מכן הצליחה שאלקה לחזור מפיגור 2:1 ל-2:3 מול אוגסבורג בחוץ.

אוהדי פ.צ. קלן. GettyImages
אוהדי קלן הדליקו אבוקות ביציע, אבל השחקנים שלהם לא עשו את המוטל עליהם בדשא/GettyImages

פורטונה דיסלדורף - פ.צ. קלן 0:2

הדרבי של הריין הסתיים בניצחון של המארחת, שקפצה עד המקום ה-13 עם 10 נקודות, שלוש מעל הקו האדום, בעוד פ.צ. קלן נותרה במקום ה-17 ולפני האחרון עם שבע נקודות בלבד ויחס שערים רע מאוד של 21:9. דיסלדורף עלתה ליתרון בדקה ה-38 אחרי שאלפרדו מוראלס הוכשל ברחבה על ידי רפאל צ'יכוס. ראובן הנינגס בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:1. זה השער החמישי של הנינגס בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. אריק טומי הכפיל בדקה ה-61 בתום מהלך אישי יפה אחרי כדור ארוך של קאן אייהאן וזה 0:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אמין חאריט שחקן שאלקה. GettyImages
אמין האריט חוגג את שער הניצחון היקר/GettyImages

אוגסבורג - שאלקה 3:2

הרויאל בלוז עם ניצחון ליגה ראשון אחרי שלושה משחקים ולמעשה מאז ה-1:3 המרשים בחוץ מול ר.ב. לייפציג. בזכות הניצחון עלתה הקבוצה של דויד ואגנר אל המקום השישי עם 18 נקודות, אחת פחות מבורוסיה דורטמונד השנייה וארבע פחות מבורוסיה מנשנגלדבאך המוליכה. המארחת כבשה ראשונה כשדניאל באייר בעט בנגיעה יפה מ-16 מטר אחרי בישול של מרקו ריכטר וקבע 0:1. שאלקה איזנה בתוספת הזמן של המחצית כששטפן ליכשטיינר נגח לשערו הוא אחרי הגבהה של דניאל קאליג'ורי וזה 1:1. אלפרד פינבוגאסון החזיר את היתרון לאוגסבורג עם פנדל בדקה ה-60, אבל זה לא הספיק. אוזאן קבאק נגח את השוויון בדקה ה-71 וקבע 2:2. אמין האריט סידר לשאלקה את הניצחון עם פעולה אישית יפה וסיומת עם הרבה רגש בדקה ה-82 וזה 2:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully