וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קלוד פואל השאיר את מונאקו בתחתית, פרדראג ראיקוביץ' ספג פעמיים

מאמן סנט אטיין, שזכה עם מונאקו באליפויות כשחקן וכמאמן, גבר עליה 0:1 משער של דניס בואנגה. ריימס הפסידה 2:0 בניס, בורדו גברה 0:2 על נאנט

המחזור ה-12 בליגה הצרפתית נמשך הערב (ראשון) עם שלושה ניצחונות ביתיים, כשבראשם ה-0:1 של סנט אטיין על מונאקו. בורדו ניצחה לפני כן 0:2 את נאנט בדרבי דה ל'אטלנטיק וניס גברה באותה תוצאה על ריימס של פרדראג ראיקוביץ'

דניס בואנגה שחקן סנט אטיין. AP
שער ניצחון בבורדו ועוד אחד לרשת מונאקו. דניס בואנגה/AP

סנט אטיין - מונאקו 0:1

קלוד פואל, שהעביר את כל קריירת המשחק שלו במדי מונאקו, זכה איתה בשתי אליפויות ובשנת 2000 באליפות נוספת כמאמן, ניצח אותה הערב כמאמן סנט אטיין וחלף על פניה בטבלה. האורחת ניצחה ארבעה מחמשת משחקיה הקודמים, אבל סבלה מחיסורים רבים והפעם גם לא קיבלה שער מוויסאם בן ידר. המארחת השיגה את שער הניצחון בדקה ה-57, כשרומן המומה דהר בצד שמאל, נכנס לרחבה ונעצר על ידי השוער בנז'מן לקונט, אבל דניס בואנגה עט על הריבאונד וכבש את השלישי שלו העונה. השופט ביטל אדום לווסלי פופאנה המקומי בדקה ה-72 בסיוע ה-VAR, ושלף אחד לרובן אגילאר ממונאקו בתוספת הזמן. הקבוצה של לאונרדו ז'ארדים רק שלוש נקודות מעל הקו האדום, סנט אטיין עם שלוש נקודות יותר ממנה ורק נקודה מהמקום השלישי.

פרנסואה קמאנו שחקן בורדו. AP
עשה סוף לבצורת. פרנסואה קמאנו/AP

בורדו - נאנט 0:2

הקבוצה של כריסטיאן גורקוף ממשיכה לאבד גובה עם הפסד שלישי ברציפות ללא שערי זכות. בגביע הליגה באמצע השבוע הפציצה נאנט שמינייה לרשת פריס FC מהליגה השנייה, אבל מול בנואה קוסטיל היא בעטה רק פעמיים למסגרת ונותרה ללא ניצחון חוץ בדרבי בליגה מאז נובמבר 2013. פאולו סוזה סוף כל סוף קיבל תמורה מפרנסואה קמאנו, ששבר בצורת של שבעה חודשים והכניע את אלבן לאפון בדקה ה-37. המבשל הקוריאני אוי-ג'ו הוואנג הכפיל את התוצאה עם שער יפה בדקה ה-57 ובורדו עלתה למקום השישי, רק נקודה פחות מנאנט השלישית.

ניס - ריימס 0:2

אחרי שלושה מחזורים עם שער נקי, פרדראג ראיקוביץ' הוציא שני כדורים מהרשת במשחק החוץ בריביירה וריימס רשמה את הפסדה הרביעי העונה. ניס, שהשיגה רק נקודה אחת מ-15 האחרונות וגם הודחה מגביע הליגה באמצע השבוע לאחר הפסד ללה מאן מהליגה השנייה, נהנתה מיתרון מספרי החל מהדקה ה-26 בעקבות שני צהובים מהירים של מוסא דומביה וקטעה את התקופה הרעה. ווילן סיפריאן ירה כדור נהדר מ-20 מטרים אל הקורה ופנימה בדקה ה-32, ובחלוף תשע דקות הבלם כריסטוף הרל נעץ את השני בעזרת רגל של שחקן אורח. ניס התקדמה למקום ה-12, ריימס ירדה לשביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully