וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ראשון לציון עלתה למקום השני עם שלושער של גיל יצחק

חלוץ הכתומים כיכב ב-0:4 על בני לוד, סכנין סחטה 1:1 דרמטי מהפועל פתח תקוה, נוף הגליל גברה 0:1 על עפולה החלשה

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של בית"ר ירושלים על הפועל כפר סבא

המחזור ה-11 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים. הפועל ראשון לציון הביסה 0:4 את בני לוד החלשה ונצמדה להפועל קטמון במקום השני, הפועל פתח תקוה וסכנין סיימו ב-1:1, והפועל נוף הגליל גברה על הפועל עפולה בדרבי הצפוני.

גיל יצחק שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
מלך שערי הליגה אשתקד התעורר. גיל יצחק/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - בני לוד 0:4

מלך שערי הליגה בעונה שעברה הגיע לעונה, ובגדול: גיל יצחק כיכב עם שלושער בדקות 38, 53 ו-62 (שניים מהם מבישולים של אנס דאבור), מיקו ממן הוסיף את הרביעי בדקה ה-74, ויחד הם הצעידו את הכתומים לניצחון נוסף שמעניק להם את המקום השני על חשבון הפועל קטמון בזכות יחס שערים טוב יותר - מרחק ארבע נקודות מהמוליכה מכבי פתח תקוה. עדנאן וואחידי, המאמן השלישי של בני לוד העונה, חותם הופעת בכורה מתסכלת על הקווים וסופר 33 שערים שהקבוצה הוציאה מהרשת מפתיחת העונה, הכי הרבה בליגה.

בר ירוחם שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
כמעט ניצחון חשוב. בר ירוחם/דני מרון

בני סכנין - הפועל פתח תקוה 1:1

המלאבסים היו על סף ניצחון ראשון בסכנין מאז נובמבר 2008, אבל אז אלי אלבז מנע זאת ממנה עם שער עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-97. עוד קודם לכן בר איבגי בישל לבר ירוחם את מה שאמור היה להיות שער הניצחון בדקה ה-13, והפועל פתח תקוה כמעט שרדה עד הסיום למרות שנותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-42, אחרי שיוסף עוואדי הורחק בצהוב שני. סכנין, למרות השיפור תחת שרביטו של סלימאן אזברגה, עדיין נמצאת הרחק מהצמרת אליה כיוונה בתחילת העונה. על סיום המשחק העיבה תקרית מכוערת, כשאוהדי סכנין השליכו חפצים אל עבר שוער המלאבסים ברק לוי.

מאמן הפועל אשקלון שלומי דורה. אדריאן הרבשטיין
גם הוא לא מחולל ניסים בעפולה. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

הפועל נוף הגליל - הפועל עפולה 0:1

גם תחלופת המאמנים המהירה לא מצילה את הקבוצה מבירת העמק שממשיכה לשקוע. גם שלומי דורה שעמד על הקווים לראשונה לא הציל את המצב, ראה את שחקניו לא כובשים במחזור הרביעי ברציפות וסופגים מרגלי ים כהן בדקה ה-53, אחרי בלבול בהגנה. נוף הגליל פוזלת לצמרת אחרי הניצחון, בעוד עפולה ממשיכה שבוע נוסף כנועלת הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully