וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דור פרץ המריא ללונדון ויעבור שיקום ללא ניתוח

3.11.2019 / 17:15

קשר הצהובים, שקרע את הגיד המחבר בין השריר הארבע ראשי לעצם האגן והירך, החליט לבחור באופציה שלא כוללת ניתוח והוא צפוי לשהות באנגליה כשישה שבועות ולהיעדר למשך שלושה חודשים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

דור פרץ המריא ללונדון במטרה לעבור שיקום מהפציעה הקשה שעבר בקליניקה מקומית, עליה קיבלו השחקן ומכבי תל אביב המלצות רבות. מאז שנפצע פרץ לפני כשלושה שבועות באימון נבחרת ישראל וקרע את הגיד המחבר בין השריר הארבע ראשי לעצם האגן והירך, התחבט השחקן רבות האם לעבור ניתוח עליו המליצו לו בתחילה בצוות הרפואי של מכבי תל אביב. האפשרות השנייה הייתה להיכנס להליך של שיקום ללא ניתוח.

בשני המקרים מדובר על היעדרות של כשלושה חודשים ולכל בחירה היו יתרונות וחסרונות. בסופו של דבר ואחרי שיקולים והתייעצויות רבות, נבחרה קליניקה מובחרת בשם 'פורטיוס קליניק' אליה טס השחקן לפני מספר ימים ושם הוא יעבור את השיקום במשך שישה שבועות רצופים בלי ניתוח. פרץ המריא ללונדון בלווית אביו יעקב פרץ אחרי שגם קיבל על המקום המלצות חמות מקפטן מ.ס. אשדוד טום בן זקן, שמטופל בקליניקה כבר חודשים אחרי שעבר ניתוח ברצועה הצולבת בברכו. לבן זקן צריכה להיות עוד גיחה לטיפולים בקליניקה בטרם הוא ישוב לפעילות מלאה במועדון.

פרץ אמור לשהות בלונדון כשישה שבועות כשהמטרה היא שלא יצטרך אחרי זה לעבור בכל זאת התערבות כירורגית. כזכור עבר קשר הקבוצה אורוש ניקוליץ' ניתוח בגיד בפינלנד אצל רופא בעל שם עולמי בניתוחי גידים ובכל זאת לקח לו הרבה זמן לחזור. במכבי תל אביב מחזיקים אצבעות לשובו של פרץ לפעילות עד סוף חודש ינואר על מנת שיסייע לקבוצה במאבק האליפות.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
החלמה מהירה. דור פרץ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully