וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון חגגה במצעד האליפות ברחובות הבירה

אוהדי הנשיונאלס מילאו כל פינה במול ועודדו את השחקנים והמנג'ר דייבי מרטינז, אחרי הזכייה ההיסטורית בוורלד סיריס. קרלוס בלטראן יאמן את המטס

אחת האלופות הכי פחות צפויות בשנים האחרונות בספורט האמריקאי, וושינגטון נשיונאלס, חגגה ביום שבת עם אלפים מאוהדיה במצעד האליפות המסורתי, שנערך באזור ה"נשיונאל מול" המפורסם של בירת ארצות הברית.

הנשיונאלס, שהגיעו לעיר ממונטריאול ב-2005, ניצחו רק 93 משחקים בעונה הסדירה, אבל ידעו לעבור בצורה דרמטית בווילד קארד את מילווקי ובסיבוב הראשון את לוס אנג'לס דודג'רס. הם סיפקו סוויפ עוצמתי על סנט לואיס בגמר האמריקן ליג והמשיכו לסנסציה בוורלד סיריס, עם 3:4 על יוסטון הפייבוריטית, בסדרה בה כל שבעת המשחקים הסתיימו עם ניצחונות חוץ.

את המצעד הובילו כמובן השחקנים והמנג'ר דייבי מרטינז, שהודה לקהל: "המשכתם להילחם איתנו, כל הדרך וזה היה ענק". המגיש מקס שרצר רקד עם האוהדים והשורטסטופ טריי טרנר פתח בקבוק שמפניה: "זה לא נגמר. אנשים עומדים לאורך מיילים, זה מדהים", הוא התרגש.

הרליבר שון דוליטל, חובב מושבע של מלחמת הכוכבים, הגיע כמובן עם החרב המוכרת מסדרת הסרטים, איתה הוא הולך לכל מקום. הוא גם היה הראשון להודיע שלא יצטרף לקבוצה בבית הלבן ביום שני: "אני לא רוצה לבלות עם מישהו שמדבר בצורה כזו", הבהיר. מספר שחקנים נוספים צפויים להיעדר מהמפגש עם דונלד טראמפ.

*** לניו יורק מטס יש מנג'ר חדש - שחקן העבר קרלוס בלטראן. האולסטאר לשעבר שיחק במטס בין 2005 ל-2011 והוא מחליף את מיקי קאלוואי.

מצעד האליפות של וושינגטון נשיונאלס. AP
הבירה הפכה לאדומה/AP
מצעד האליפות של וושינגטון נשיונאלס. AP
איזה יום לוושינגטון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully