וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשי הרוח של ישראל כבשו את הפודיומים של אליפות אירופה

נבחרת ישראל גרפה שלוש מדליות זהב ושבע בסך הכול באליפות עד גיל 17 ועד גיל 15 שנערכה בקאדיס. טל בסיק תשתש, תמר שטיינברג ודניאל הלפרין חגגו

גלשני רוח. אתר רשמי
הישג מצוין/אתר רשמי

גולשי הרוח של ישראל כבשו את הפודיומים של אליפות העולם עד גיל 17 ועד גיל 15 שהסתיימה הערב (שבת) בקאדיס, ספרד, עם לא פחות משלושה אלופי עולם כחול - לבן ושבע מדליות. טל בסיק תשתש מהרצליה, רק בן 14, זכה באליפות העולם עד גיל 17. תמר שטיינברג משדות ים הוכתרה כאלופת עולם עד גיל 15 וכך גם חברה למועדון, דניאל הלפרין.

שטיינברג היא בתו של מאמן נבחרת הגולשים הבוגרת, גור שטיינברג, ובסיק תשתש הוא בנו של מאמן נבחרת הנשים במפרשית ה-470, אילן תשתש. בשנה שעברה זכה הבן הבכור, דניאל בסיק תשתש, באותו תואר בדיוק. 140 גולשים מ-42 מדינות השתתפו בתחרות הגולשים עד 17 בה למעשה כבשה נבחרת ישראל את הפודיום כולו, כשאדיר טויל מאילת זוכה בכסף ועידו פומרנץ ממכמורת בארד.

במקביל להצלחה הישראלית בדגמי העתודה של גלשני הרוח האולימפיים, שוררת דאגה באיגוד השייט מפני החלטה שעלולה להתקבל ביממה הקרובה בהתאחדות העולמית, והיא להחליף את הדגם האולימפי הנוכחי RSX ניל פרייד בדגם חדש הנקרא סטארבורד פויל.

גילי אמיר, יו"ר איגוד השייט אמר: "אני מברך על הישגי הגולשות והגולשים הצעירים באליפות העולם ואני בטוח שנוכל להתמודד גם עם האתגר המקצועי שבהחלפת הדגם האולימפי אבל זו עלולה להיות מכה כלכלית לא פשוטה לאיגוד השייט".

  • עוד באותו נושא:
  • גלשני רוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully