וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו קובאץ' בלחץ: "העתיד שלי? תשאלו את מי שמקבל החלטות"

מאמן באיירן מינכן מרגיש שהכסא מתנדנד אחרי התבוסה 5:1 בפרנקפורט: "מה אתם רוצים לדעת? ספגנו אדום מוקדם והפסדנו"

עריכת וידאו: מתן חדד

הנהלת באיירן מינכן ממשיכה לשמור על שקט בכל הנוגע לעתידו של ניקו קובאץ', אבל כל הכותרות בגרמניה אחרי התבוסה 5:1 לאיינטרכט פרנקפורט, דיברו על כך שהכסא של המאמן מאוד לא יציב. ביום רביעי הבווארים יארחו את אולימפיאקוס בליגת האלופות וביום שבת את בורוסיה דורטמונד בליגה. תוצאות שליליות בשני המשחקים הללו, עלולות לעלות למאמן במשרתו.

באיירן לא נראית טוב מתחילת העונה, אבל אתמול היא פשוט קרסה. היא ספגה את ההפסד הגבוה ביותר שלה מאז ה-5:1 לוולפסבורג באפריל 2009 וההרגשה היא שקובאץ' איבד שליטה על הנעשה. מנואל נוייר נראה אתמול מיואש, תומאס מולר היה חלש בהופעה ה-500 שלו במדי הקבוצה בכל המסגרות ודייויד אלאבה ניגש ליציע אחרי המשחק כדי לשוחח עם האוהדים המתוסכלים.

קובאץ' אמר לעיתונאים בסיום: "מה אתם רוצים לדעת? ספגנו כרטיס אדום מוקדם והפסדנו. אם משחקים 80 דקות ב-10 שחקנים נגד פרנקפורט, זה קשה - היו קבוצות אחרות שכבר גילו את זה לפנינו. אחרי שמונה דקות, הכל התחיל להתקלקל. אחרי כך נקלענו לפיגור 2:0 מהיר ולמרות שחזרנו ל-2:1, הפסדנו בצדק. שוב עשינו יותר מדי טעויות, איבדנו כדורים יותר מדי בקלות ונענשנו".

קובאץ' נשאל לגבי עתידו והשיב בקוצר רוח מובן: "איך אני אמור לענות על על זה? אתם בטח יודעים יותר טוב ממני, אני לא יכול לדבר זה. ההרגשה שלי לא משנה, תלכו לשאול את מי שמקבל החלטות".

מאמן באיירן מינכן, ניקו קובאץ'. GettyImages
השבוע הקרוב עשוי לחרוץ את גורלו. קובאץ' אתמול/GettyImages
שחקן באיירן מינכן, דייויד אלאבה, עם האוהדים. רויטרס
אלאבה שוחח עם האוהדים אחרי המשחק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully