וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינסי אייסי: "לוקח זמן להתאקלם, שבע שנים שיחקתי כדורסל אחר"

שחקן מכבי תל אביב שהיה אחד המצטיינים מול אולימפיאקוס נשאל על אירופה לעומת ה-NBA: "היורוליג ליגה נהדרת, נהנה לשחק כאן"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

לקח לו זמן, אבל עושה רושם שקווינסי אייסי מתחיל להתאקלם בשורות מכבי תל אביב. ביום שישי קיבל הפורוורד האמריקאי 24 דקות מיאניס ספרופולוס - שיא עונתי מבחינתו העונה - והשיב עם 8 נקודות, 8 ריבאונדים, חסימה, חטיפה ולא מעט אנרגיות שסייעו לצהובים לשייט לניצחון המוחץ. לא בכדי הוא סיים עם הפלוס מינוס הגבוה ביותר במשחק - 27+.

"הרגיש טוב לעזור לקבוצה שלי לנצח", סיפר אייסי בראיון ל"יורוהופס". "זה היה ניצחון קבוצתי מצוין. אשר אלי, ידעתי שבסופו של דבר זה יגיע. זה לא המספרים, אלא הניצחונות, זה הדבר החשוב ביותר מבחינתי".

אייסי, ששיחק 337 משחקים ב-NBA, נשאל על המעבר מהליגה הטובה בעולם לכדורסל האירופי. "זה שינוי גדול", הודה. "שיחקתי כדורסל שונה במשך שבע שנים, אז זה דורש שינוי וצריך סבלנות. אני סומך על העבודה שלי, ולמאמן וחברי לקבוצה יש בי הרבה אמון".

"מה שאני הכי אוהב כאן זה את הכבוד שמגלים כלפי המשחק", הוסיף האמריקאי, שמעמיד בינתיים ממוצעים צנועים של 2.8 נקודות ו-4.5 ריבאונדים לערב ביורוליג, ו-9 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק בליגת העל. "אני נהנה לשחק, היורוליג ליגה נהדרת, כדורסל מאוד חכם, שחקנים מצוינים שיודעים איך לשחק. המטרה שלי היא לזכות עם מכבי באליפות. אני והשחקנים מסתדרים טוב מאוד, היתה לנו הכנה ארוכה ולמדנו להכיר אחד את השני. כולנו נלחמים על הפרקט וזה מרגיש טוב".

שחקן מכבי תל אביב, קווינסי אייסי, ליד שחקן הפועל אילת, אריק תומפסון. דני מרון
ידע שזה יגיע. אייסי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully