וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי רביעית אחרי 1:2 על ליל, ניצחון דרמטי לליון בטולוז

אחרי התבוסה בקלאסיקו וההדחה מגביע הליגה, מארסיי התאוששה על חשבון סגנית האלופה. ממפיס קבע 2:3 בדקה ה-95

מורגן סאנסון שחקן מארסיי. AP
שער ראשון שלו העונה. מורגן סאנסון/AP

אחרי ההפסד הסנסציוני של פריס סן ז'רמן בדיז'ון, המחזור ה-12 בליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) עם יריבתה המושבעת מארסיי, שעלתה לפחות זמנית למקום הרביעי אחרי 1:2 ביתי על ליל. מאוחר יותר, ליון חזרה מטולוז עם 2:3 דרמטי. המשחק בין נים לראן נדחה בגלל המגרש המוצף.

דריו בנדטו שחקן מארסיי מול מייק מניאן שוער ליל. AP
טעה בשער הראשון. מייק מניאן מול דריו בנדטו/AP

מארסיי - ליל 1:2

בעונה שעברה ניצחה ליל בשני המפגשים, אלא שהעונה מאזן החוץ שלה עלוב במיוחד והיא הפסידה גם בסטאד ולודרום. מארסיי הגיעה אחרי שבוע גרוע, שכלל תבוסה כואבת בקלאסיקו ביום ראשון וההדחה מגביע הליגה בעקבות ההפסד למונאקו ביום רביעי, אבל אחרי מחצית נטולת איומים על השער בשני הצדדים, השיגה את השער שלה. מייק מניאן יצא לכדור גובה, שמט לאחר התנגשות באחד משחקניו, והכדור נפל לרגלי בובקאר קמארה שהכין לאחור ומורגן סאנסון בעט פנימה בדקה ה-49. אחרי בדיקה של יותר משתי דקות, השער קיבל את אישור שופטי ה-VAR וזה גול ראשון של סאנסון העונה. שער עצמי מוזר של גבריאל בנגיחה בדקה ה-79 הכפיל את היתרון של המארחת, כשהקפטן אדאמה סומאורו רק צימק בנגיחה בדקהה-83. ליל נותרה עם שתי נקודות בלבד מתוך 21 במשחקי החוץ שלה, ומארסיי חלפה על פניה בטבלה עם נקודה יותר.

עוד בוואלה!

דיז'ון הדהימה וחזרה מפיגור ל-1:2 מול פריס סן ז'רמן

לכתבה המלאה
ממפיס דפאי ליון חוגג. רויטרס
איזו דרמה. ממפיס/רויטרס

טולוז - ליון 3:2

איזו דרמה בסטדיום דה טולוז. חמש דקות בתוך תוספת הזמן, ממפיס דפאי לקח את הכדור, דהר לתוך הרחבה, עבר שני שחקנים ושלח שטוח לפינה הרחוקה כדי לקבוע 2:3 וניצחון שני ברציפות לליון. עוד לפני כן שערים של יאיא סאנוגו (15) ואנתוני לופס (57, עצמי) העלו את טולוז ליתרון, אבל ממפיס (26) ומוסא דמבלה (67) השוו פעמיים. אחרי היום, המאזן ב-10 המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות: 9 ניצחונות לליון ותוצאת תיקו אחת.

מץ - מונפלייה 2:2
למץ: מוחמדו דיאלו (26), אופה אנגט (47). למונפלייה: אנדי דלור (72), סלומון סמביה (78)

אנז'ה - שטרסבורג 0:1
לאנז'ה: סטפן בהוקן (26, פנדל)

אמיין - ברסט 0:1
לאמיין: פרניי אוטרו (27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully