וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "זה הכי טוב שיש בכדורגל!" מאנה: "בגלל זה הפרמיירליג הטובה בעולם"

ליברפול ומאמנה חגגו את ה-1:2 הדרמטי על אסטון וילה: "במחצית הראשונה לא שיחקנו כמו לוחמים, היינו כמו... כדורגלנים". קייל ווקר על המהפך של סיטי: "היה פשוט משוגע"

מאמן ליברפול יורגן קלופ עם אנדרו רוברטסון. רויטרס
התמוגג, ואפשר להבין אותו. קלופ/רויטרס

דרמה אדירה באנגליה: גם ליברפול וגם מנצ'סטר סיטי הצליחו לנצח היום (שבת) במסגרת המחזור ה-11 אחרי מהפך נהדר בדקות הסיום, והמשיכו את הקרב הלוהט בצמרת הפרמיירליג. האלופה פיגרה בבית מול סאות'המפטון, אבל קייל ווקר הפך לגיבור המשחק, עם בישול לקון אגוארו (70) ושער ניצחון (86) אחרי 14 חודשים שלא מצא את הרשת וקבע 1:2 לתכולים. ליברפול מנגד פיגרה 1:0 מול אסטון וילה עד הדקה ה-87, אבל אנדי רוברטסון השווה ובדקה ה-94 סאדיו מאנה קבע 1:2 למוליכה, ששמרה על פער 6 נקודות בפסגה.

יורגן קלופ נשאל איך הוא הרגיש כשראה את מאנה כובש, וענה: "זה הכי טוב שאפשר בכדורגל!". קלופ הודה ש"היום הקשינו על עצמנו, לא שיחקנו כמו שהיינו צריכים", והוסיף: "לא אהבתי את שפת הגוף של השחקנים במחצית הראשונה. לא שיחקנו כמו לוחמים, היינו כמו... כדורגלנים".

ליברפול לא הפסידה בליגה 28 משחקים ברציפות, ולמעשה, היום מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר ספג את ההפסד ה-21 שלו כמאמן באנגליה (ב-50 משחקים), בעוד לקלופ יש פחות הפסדים (20) ב-154 משחקים.

אנדי רוברטסון אמר על הניצחון של אלופת אירופה: "הראינו את את החוסן שלנו ב-18 החודשים האחרונים, והעונה המשכנו את זה. גם היום ידענו שהיו לנו הזדמנויות לכבוש, ואין מתוק מלכבוש בדקה האחרונה. אסטון וילה זו קבוצה שרק עלתה והקשתה עלינו עד הרגע האחרון, ואנחנו יודעים שנצטרך לתת את המיטב שלנו בכל משחק ומשחק".

סאדיו מאנה, שכבש את שער הניצחון: "היום לא הפגנו את היכולת הכי טובה שלנו, אבל היינו ראויים לשלוש הנקודות. ההגבה בכדור הקרן הייתה מושלמת, והיה לי קצת מזל שהכדור נכנס. אסטון וילה זו הקבוצה שהכי הקשתה עלינו עד עכשיו, בגלל זה זאת הליגה הכי טובה בעולם, כשכל משחק יכול להיות כזה".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה ראה היום שוב את קבוצתו מתקשה, ושוב מצליחה לנצח בקושי 1:2 את סאות'המפטון. "עשינו הכל, אבל היה קשה לתקוף כשהם התגוננו עם 11 שחקנים", אמר המאמן, "בסופו של דבר האינטנסיביות שלנו השתלמה. עשינו קאמבק טוב. כולם משחקים בדרך שבה אנחנו רוצים לשחק. אלה שחקנים איכותיים, מהירים מאוד, זאת העבודה שלנו לנצח את סאות'המפטון, ועשינו את זה. העניין הוא לא איך סאות'המפטון משחקת או מה היא עושה, אלא איך אנחנו מגיבים לזה. היום היינו צריכים לעשות הכל".

קייל ווקר, שכבש את שער הניצחון למנצ'סטר סיטי אחרי הבונקר של היריבה: "אנחנו חייבים לדבוק בתוכנית המשחק שלנו, להישאר סבלניים וזה עבד. זה קשה כשקבוצות מציבות 11 שחקנים מאחורי הכדור, אבל יש לנו שחקנים שיכולים להפוך משחקים ועשינו את זה. כל שלוש נקודות הן קריטיות. יש לנו את האיכות, אבל העניין הוא גם החוסן המנטלי של השחקנים. עלינו להישאר חיוביים. זה היה משחק משוגע, לכבוש שער ניצחון היה פשוט משוגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully