וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "העבודה שלי היא להכין את הקבוצה ולא להתעסק אם היא הכי מסוכנת בליגה"

2.11.2019 / 19:29

מכבי תל אביב שוב ניצחה, דניאל טננבאום שוב שמר על שער נקי ב-0:2 על רעננה, המאמן: "שמחים שאנחנו לא סופגים. זו עבודה של כל הקבוצה, לא רק השוער". קורצקי: "נצטרך לחפש את הנקודות במקום אחר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אם מישהו חשב שהעונה מכבי תל אביב כבר לא הפייבוריטית הגדולה לזכות באליפות, אז הערב (שבת) האלופה פתחה פער של שש נקודות בפסגה אחרי 0:2 על הפועל רעננה. צ'יקו אופואדו כבש כבר בדקה העשירית. רעננה השתלטה על המגרש במחצית השנייה ויזמה, אבל יונתן כהן עקץ (75) עם השני מבישול של אופואדו וטטנבאום שמר על שער נקי משחק תשיעי (!) ברציפות.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עוד וי. ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

ולאדן איביץ' אמר בסיום: "היה משחק קשה, בעיקר אחרי המשחק שהיה לנו לפני 4-5 ימים. לא היה לנו הרבה זמן להתכונן למשחק הזה, אבל אלה החיים. אנחנו צריכים להיות מרוצים משלוש הנקודות, שיחקנו כדורגל טוב במחצית הראשונה. בתחילת המחצית השנייה קצת איבדנו ריכוז וזה יכול היה להיות מסוכן, בסופו של דבר הבקענו שער נוסף והניצחון הזה הגיע לנו. איזו קבוצה הכי מסוכנת בליגה - את זה אתם תחליטו, העבודה שלי היא לעבוד עם הקבוצה שלי ולשפר אותה, להכין את הקבוצה למשחק הבא ולא להתעסק האם הקבוצה שלי הכי חזקה או המסוכנת בליגה. אנחנו שמחים שאנחנו לא סופגים, אבל זו עבודה טובה של כל הקבוצה, לא רק השוער".

מנחם קורצקי אמר: "היינו צריכים טיפה יותר מהירות בבעיטה או פעולה יותר מהירה ואז היינו גם מבקיעים. היה קשה, מכבי קבוצה קשה מאוד, לוחצת, חזקה, אינטנסיבית. השחקנים שלי נתנו הכל ולצערי זה לא הספיק, נצטרך לחפש את הנקודות במקום אחר. אנחנו מאמינים בכל השחקנים שלנו בחלק ההתקפי, וברגע שזה ייפתח זה יילך יותר טוב. נקלענו למקום שלא רצינו להגיע אליו, אבל אנחנו סומכים על השחקנים, יש לנו את הניסיון הזה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל רעננה

לכתבה המלאה
דניאל טננבאום מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עוד משחק שהוא לא סופג. דניאל טננבאום/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully