וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור נווה דוד רמלה רוצה להמשיך במומנטום גם מול אליצור חולון

אחרי הניצחונות על ברנו ועל רעננה, אליצור רמלה רוצה ניצחון גם במשחק הקשה מול חולון (ראשון, 19:00, ספורט 5+). יתר משחקי המחזור ייערכו ביום שני

טיפאני מיטשל אליצור רמלה. אתר רשמי
יחגגו גם מול חולון? מיטשל והחברות/אתר רשמי

המחזור השני בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יצא מחר (ראשון) לדרך עם המשחק המסקרן בין אליצור נווה דוד רמלה תארח את אליצור חולון מחר (19:00, ספורט 5+). יתר משחקי המחזור ייערכו ביום שני בשעה 19:00.

אליצור נווה דוד רמלה - אליצור חולון (ראשון, 19:00, ספורט 5+)

אחרי ניצחון 63:80 על ברנו הצ'כית במסגרת היורוקאפ, וניצחון ליגה ראשון 72:80 על מכבי רעננה, מצפה לקבוצה של אלי רבי משחק מרתק מול אליצור חולון. את האלופה ומחזיקת הגביע מובילות העונה טיפאני מיטשל ובריטני בויד, הנעזרות בעדן רוטברג, טיאנה קריבצ'ביץ, אלכס גיטצ'נקו ולימור פלג. בחולון, בנה המאמן רועי אייזנברג קבוצה חדשה ומעניין יהיה לבחון את השילוב בין קאנישה בל, ג'סיקה ג'קסון וקריסמה פן לאמילי ספקטור, קורטני דאגלס, ליה פרביס, אמילי ספקטור, שני לוין וחברותיהן.

לכן רמת השרון - הפועל פ"ת בני

הקבוצה של נעמי קולודני מארחת לראשונה העונה בביתה את הפועל פתח תקווה בני, ומקווה לניצחון ראשון אחרי שבמחזור הפתיחה הפסידה90:71 למכבי עירוני רמת גן. רמת השרון הציגה דקות יפות במשחקה הראשון העונה עם קאדיג'ה קייב, ג'ורדן הופר ופיונה פיצגרלד וזקוקה ליכולות גבוהות יותר של כל הסגל ובעיקר של שהד עבוד, יעל אהרונוב ומרים חנון. פתח תקווה תערוך את משחקה הראשון העונה ותציג פנים חדשות לצד מוניק ריד המצוינת.

מכבי רעננה - בנות הרצליה

הקבוצה של המאמן עדני דגן הפסידה במחזור הפתיחה לאלופה ומחזיקת הגביע, אליצור נווה דוד רמלה 80:72, אך הוכיחה כי יש לה סגל כשרוני הכולל את טיאנה מולדרו, ירדן גרזון, מייגן סימונס, קריסטין סימון, אילה רוט ואופיר קסטן. הרצליה, בהובלת המאמן קורי קאר, בנתה קבוצה חדשה סביב הגארדית לקסי בראון והסנטרית ג'מריס דיוויס, שייהנו מהכישרון והניסיון של הפורוורדית רבקה גארדנר, המכירה היטב את הליגה הישראלית וחוזרת לקדנציה רביעית בארץ. את הסגל של הרצליה משלימות טיארה לוין, מאי דיין, הדר חדד, אופיר בנט, שובל אור שלום, עדן כהן, אלה פינצ'י וליעד אורבך.

מכבי חיפה - מכבי עירוני רמת גן

העולה החדשה מכבי חיפה, בהדרכת המאמן עומרי צירלין, שתארח בביתה את מכבי עירוני רמת גן, הספיקה להוכיח ניצוצות של פוטנציאל, אחרי שבמחזור הפתיחה הפסידה למכבי בן בנות אשדוד 52:49. את חיפה מובילות העונה אלכס הארדן, קיילה הילסמן וקריסטי בלוק לצד שי אלון, דניאל חג'ג' וספיר תירוש. הקבוצה הרמת גנית של עדן ענבר תשאף לרשום ניצחון ליגה שני הודות לסגל המצוין שבנתה סביב אליסון הייטאואר, אדוט בולג'אק, שניס ג'ונסון, יערה יצחקי, טל לב, דניאל רבר מדיסון איירין שה ואלכס כהן .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully