וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - סקציה נס ציונה: שגיב יחזקאל ערך אימון מלא ויפתח

שחקן הכנף כשיר ויפתח בהתקפה לצד יקוב סילבסטר, גם רועי גורדנה ישוב ל-11 (ראשון, 19:00, ספורט1). עמיר תורג'מן לשחקניו: "אל תתנו להם שטחים"

מחזור 9הסתיים03/11/2019
מ.ס. אשדוד
  • כנעאן (51)
  • אזולאי (68)
2:2
  • (35) מאזו
  • (84) מאזו
סקציה נס ציונה
רועי גורדנה מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
חוזר להרכב. רועי גורדנה/קובי אליהו

מ.ס. אשדוד

הקשר רועי גורדנה צפוי לחזור להרכב מ.ס. אשדוד במשחק מחר (ראשון, 19:00, ספורט1) מול סקציה נס ציונה אחרי שבמשחק האחרון מול מכבי נתניה נופה מהסגל מסיבות מקצועיות. גורדנה אמור להחליף את חמודי כנעאן.

במ.ס. אשדוד רואים במשחק הזדמנות להידבק לחלק העליון של הטבלה. הקבוצה טרם רשמה העונה שני ניצחונות רצופים וזו המטרה אחרי שהיא ניצחה בשבת שעברה בנתניה. שגיב יחזקאל שערך מספר אימונים פחות אינטנסיביים בשל רגישות בשריר, קיים אימון מלא רגיל והוא יפתח בהרכב בהתקפה לצד יקוב סילבסטר, שכבש שער נהדר במחזור שעבר. שלומי אזולאי וסמואל אלאבי ישחקו יחד בקישור. יעקב בריהון שסובל משבר במסרק כף היד, הסיר את הגבס שהיה לו ביום חמישי וערך אימון עם סד וחבישה מיוחדת, אבל רק הערב בתום האימון המסכם יוחלט אם הוא יהיה בסגל.

פרנסיסקו דוטארי שחקן סקציה נס ציונה. דני מרון
יחזור למרכז ההגנה? פרנסיסקו דוטארי/דני מרון

סקציה נס ציונה

העולה תדרים לאשדוד בניסיון להשיג ניצחון ראשון העונה. עמיר תורג'מן אמר לשחקניו במהלך השבוע: "אנחנו נמשיך בדרך שלנו, אבל נהיה חייבים להיות הרבה יותר מרוכזים ולא לקבל שערים קלים, אני בטוח שאם נהיה מרוכזים התוצאות יבואו". בנוגע לאשדוד, הזהיר המאמן מהחוליה הקדמית של המארחת ואמר לשחקניו: "לא לתת להם שטחים, ממשיכים ללחוץ מובילי כדור בכל מצב". המאמן מתבלט בנוגע לחוליית ההגנה, אבל נראה שנועם כהן ופרנסיסקו דוטארי יהיו ב-11.

עוד בוואלה!

שבת בליגת העל: ראשון לציון רוצה להאריך את הרצף, חיפה תחפש ניצחון בכורה

לכתבה המלאה
seperator

טריוויה

* זהו מפגש שלישי תוך שמונה חודשים (ובשלוש מסגרות שונות) בין שתי הקבוצות היחידות שעדיין לא שמרו על שער נקי העונה בליגת העל. בשמינית גמר הגביע בעונה שעברה ניצחה מ.ס. אשדוד 0:1 ובגביע הטוטו לפני שלושה חודשים הסתיים המשחק ב-1:1.

* סקציה נס ציונה, שלא ניצחה בליגה הראשונה מאז פברואר 1968, היא הקבוצה היחידה שלא השיגה ניצחון העונה. היא גם מציגה את ההגנה הגרועה ביותר (17 שערי חובה) וההתקפה הדלה מכולן (ארבעה שערי זכות).

* שלומי אזולאי כבש בשבעה מחזורים כבר ארבעה שערים - יותר מהשנתיים האחרונות שלו גם יחד וכמו כל נס ציונה.

* עמיר תורג'מן סופר 16 משחקים ללא ניצחון בליגת העל. מאז משחק הבכורה שלו כמאמן בני סכנין בדצמבר האחרון, בו גבר 0:1 על בני יהודה. כמאמן אשדוד, אגב, היו לו חמישה ניצחונות ליגה בעונת 2017/18.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: אשדוד
קהל: 932

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully