וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה פאקינג קשוח": מספרי וציטוטי ההצגה של לברון ג'יימס ולוקה דונצ'יץ'

הראשונים בהיסטוריה עם טריפל דאבל של 15 אסיסטים או יותר, הנתון המדהים של הסלובני וציון הדרך של לברון. גרין נפצע בהפסד גולדן סטייט: "אלו החיים"

עריכת וידאו: מתן חדד

"בתור שחקן, אין דרך לדעת איך תשפיע ועל מי לאורך הדרך", אמר לברון ג'יימס הנרגש לאחר הניצחון הענק של לוס אנג'לס לייקרס על דאלאס לאחר הארכה. "מבחינתי, אני רק מקווה בכל פעם שאשפיע בצורה חיובית על הדור הבא", הוסיף קינג ג'יימס, שדיבר על לוקה דונצ'יץ', שכיכב בשורות המאבריקס. "אני מרגיש מיוחד שהצלחתי להשפיע בצורה כל כך חזקה על ילד שלא מגיע בכלל מארצות הברית. כיף לראות שהוא נהנה כל כך, שהוא משחק עם אהבה כל כך גדולה למשחק ושהוא מסוגל לייצר מהלכים גם לחברים שלו ולא רק לעצמו".

כך סיכם כוכב הלייקרס את ההצגה שסיפק יריבו בן ה-20 בהפסד הדרמטי, אחרי שסינן לעברו של הכוכב הצעיר בסיום לעיני המצלמות: "אתה פאקינג קשוח". בעוד שדונצ'יץ' באמת היה נפלא עם 31 נקודות, 15 אסיסטים ו-13 ריבאונדים, לברון היה עצום עם 39 נקודות, 16 אסיסטים ו-12 ריבאונדים. אם מחברים את שתי השורות הסטטיסטיות המדהימות האלו, מקבלים נתונים היסטוריים:

seperator
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מול שחקן דאלאס לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
קרב ענקים. לברון מול דונצ'יץ'/רויטרס

* לאורך השנים ב-NBA נרשמו 121 משחקים בלבד שבהם שחקן מסיים עם טריפל דאבל של 30 נקודות, 12 ריבאונדים ו-12 אסיסטים לפחות. בפעם הראשונה בהיסטוריה נרשם משחק שבו שני יריבים רושמים משחק שכזה.

* זו הפעם הראשונה בהיסטוריה ששני יריבים רושמים טריפל דאבל של 15 אסיסטים או יותר.

* לברון הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שרושם לפחות 39 נקודות, 12 ריבאונדים, 16 אסיסטים ו-4 חטיפות, מאז שהחלו להכניס גם חטיפות לסטטיסטיקה בעונת 1973/74.

* קינג ג'יימס היה מעורב (סל או אסיסט) ב-20 מ-27 הנקודות האחרונות של קבוצתו.

* לברון הפך לשחקן השלישי בהיסטוריה, אחרי אוסקר רוברטסון וראסל ווסטברוק, שרושם 30 משחקים או יותר של טריפל דאבל הכולל 30 נקודות ומעלה.

* במהלך ההארכה, לברון ואנתוני דייויס היו השחקנים היחידים שזרקו לסל (לא כולל עונשין).

* דונצ'יץ' רשם טריפל דאבל עשירי בקריירה מתוך 77 משחקים.

מאמן גולדן סטייט סטיב קר עם דריימונד גרין. GettyImages
חוסר מזל. גרין עם קר/GettyImages

בפעם הראשונה ששיחקה ללא סטף קרי ששבר את ידו, גולדן סטייט שוב הפסידה. ואם זה לא מספיק, היא איבדה כוכב נוסף, את היחיד שנשאר לה - דריימונד גרין, גם כן בשל פציעה. "ספגתי מכה באצבע", אמר גרין במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק. "אלו החיים, ואנחנו צריכים להתמודד עם פציעות". לא ברור לכמה זמן ייעדר הפורוורד, שאמור להחמיץ בוודאות את המשחק הקרוב של הווריירס מול שארלוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully