וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שלומי דורה מונה למאמן הפועל עפולה במקום עידן בר און

נועלת הטבלה ביצעה שינוי נוסף על הקווים, כשפיטרה את המאמן שהשיג נקודה אחת בלבד מתוך 15 ומינתה את דורה שמגיע לתחנה עשירית בקריירה. תשעה מאמנים כבר סיימו את תפקידם ב-10 מחזורים בלאומית

מאמן הפועל אשקלון שלומי דורה. אדריאן הרבשטיין
שוב בקרבות הישרדות. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

קבוצות הליגה הלאומית ממשיכות לבצע ללא הרף שינויים על הקווים, והפעם הגיע תורה של הפועל עפולה, שהחתימה מאמן שלישי לעונה זו. נועלת הטבלה הודיעה היום (שישי) כי המאמן עידן בר און קיבל מכתב על סיום העסקתו ומי שמונה למחליפו הוא שלומי דורה, שסיכם הבוקר את תנאיו לשנה וחצי ומחר יעביר אימון ראשון לקראת משחק החוץ מול הפועל נוף הגליל ביום שני.

דורה בן ה-46 סיים בקיץ את תפקידו בהפועל אשקלון וזו תהיה הקבוצה ה-10 שלו בקריירת האימון, אחרי שעבד גם בהפועל חיפה (שתי קדנציות), הפועל רמת גן, בני סכנין, מכבי אחי נצרת, הפועל עכו (שתי קדנציות), מכבי נתניה, עירוני קרית שמונה ומכבי אחי נצרת.

עידן בר און מאמן מכבי הרצליה. קובי אליהו
אפיזודה קצרה. עידן בר און/קובי אליהו

עפולה, שעדיין לא ניצחה העונה בליגה, צברה שלוש נקודות מתוך 30 עד כה וכבשה רק חמישה שערים, התחילה את העונה עם בעיות כלכליות ועם פליקס נעים על הקווים. עידן בר און התפטר ממכבי יבנה וקיבל את המושכות בקבוצה במחזור השישי, אבל השיג נקודה אחת בלבד לעומת ארבעה הפסדים והפך למאמן התשיעי העונה שמפוטר/מתפטר בליגה הלאומית.

טל בנין (מכבי אחי נצרת) היה הראשון וזו הרשימה מאז: שמעון הדרי (הפועל אום אל פאחם), איסמעיל עאמר (מ.ס. כפר קאסם), אסי דומב וערן קוליק (בני לוד), ניסן יחזקאל (בני סכנין), נועם שוהם (הפועל ניר רמת השרון) וכאמור פליקס נעים ועידן בר און (הפועל עפולה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully