וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנזל סמית' ג'וניור חתם בהפועל תל אביב, דזי רודריגס ישוחרר

1.11.2019 / 9:35

הגארד (28, 1.96) שהצטיין בעונה שעברה בהפועל אילת עד שנפצע יצטרף לקבוצה של אריאל בית הלחמי במקום הפורוורד הצעיר

שחקן הפועל אילת לנזל סמית'. לירון מולדובן
שוב בישראל. לנזל סמית'/לירון מולדובן

הפועל תל אביב החתימה הבוקר (שישי) את הגארד האמריקאי לנזל סמית' ג'וניור ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל אילת. מי שיעזוב את הקבוצה כתוצאה מהגעתו של סמית' הוא דזי רודריגס. סמית', ששוחרר מקבוצתו היוונית היראקליס, עשוי להגיע למשחק הליגה נגד גלבוע/גליל ביום שלישי, כשבקבוצה הביעו ספק שאכן יצליח בשל בעיות אישיות, ואם לא יגיע יערוך דזי רודריגס את הופעת הפרידה שלו מהאדומים.

סמית' ג'וניור (28, 1.96) בוגר אוניברסיטת אוהיו סטייט, הגיע לאירופה בשנת 2015 אחרי עונה בליגת הפיתוח, ושיחק עונה בליגה האיטלקית השנייה. אחרי עונה טובה בהונגריה חתם בקימיס היוונית והצטיין, מה שהוביל את אילת לשים עליו את היד. הוא היה אחד השחקנים המובילים של שרון דרוקר אשתקד, אך סבל מפציעות רבות וסיים את העונה כבר בפברואר כשהוא רושם 12.3 נקודות, 5.6 אסיסטים ו-4.6 ריבאונדים למשחק.

רודריגס שהגיע כהבטחה גדולה שיחק בכל ארבעת משחקיה של הפועל עד כה וקיבל 21.8 דקות בממוצע כשהוא רושם 8 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק.

החילוף של סמית' ברודריגס ישאיר לקבוצה שני חילופים עד לסיום העונה, כשהגעתו של מארק ליונס במקומו של רודני פרוויס לפני פתיחת העונה לא גרעה ממסגרת הזרםי של האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully