וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי קיבל את היריבה המושלמת כדי לשבור את שיא השערים בסין

הישראלי יפגוש את נועלת הטבלה בייג'ינג רנהה, בעלת ההגנה הגרועה בליגה (להוציא את R&F), שספגה 55 שערים העונה ולא שמרה על רשת נקיה כבר 14 משחקים ברציפות. בשניים מבין שלושת המפגשים שלו איתה כבש, גם בסוכנויות ההימורים משוכנעים שהשיא יישבר (ו', 9:30, ספורט4)

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

על פי על ההערכות, ערן זהבי ישבור מחר (שישי, 9:30, ספורט4) את שיא השערים לעונה אחת בליגה הסינית. בשבוע שעבר השתווה כוכב גוואנגז'ו R&F לאלקסון עם שערו ה-28 העונה, וכעת חסר לו שער בודד כדי להיכנס לספרי ההיסטוריה של הליגה, ובעוד לעונה נותרו עוד ארבעה מחזורים שלמים, הסיכוי הטוב ביותר של הסקורר הישראלי למצוא את הרשת הוא מחר.

מדוע? כי גוואנגז'ו שלו תתארח אצל נועלת הטבלה בייג'ינג רנהה - לא רק הקבוצה הגרועה בליגה שאגרה 13 נקודות בלבד ב-26 משחקים, אלא גם ההגנה הגרועה בליגה (להוציא את R&F), שספגה 55 שערים העונה. הקבוצה של לואיס גרסיה הספרדי לא שמרה על רשת נקיה כבר 14 משחקים רצופים, וב-13 מתוכם ספגה שני שערים או יותר. 11 פעמים העונה ספגה שלושה שערים או יותר, ודווקא בביתה, שם תשחק מחר, היא הפסידה בששת משחקיה האחרונים, בהם ספגה במצטבר 17 שערים.

במפגש הקודם בין הקבוצות, לפני חמישה חודשים, מצא זהבי פעם אחת את הרשת, דיא סבע הוסיף צמד ו-R&F ניצחה 1:3. בעונה שעברה סיים פעם אחת הישראלי ב-0:0 עם רנהה, ופעם אחת תרם שער ב-1:4.

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. GettyImages
השיא קרוב מתמיד. זהבי/GettyImages

זו לא רק היריבה, כמובן: זהבי נמצא בכושר הבקעה מדהים, כשכבש לפחות שער אחד בכל אחד משבעת משחקיו האחרונים (בסין ובנבחרת ישראל). ב-16 משחקיו האחרונים בכל המסגרות מצא את הרשת 21 פעמים. אם במקרה לא יצליח לעשות זאת מחר יהיו לו, כאמור, עוד שלוש הזדמנויות לשבור את השיא: ב-22 בנובמבר תתארח גוואנגז'ו אצל ווהאן, חמישה ימים לאחר מכן תארח את בייג'ינג גוואן (בעלת ההגנה הטובה בליגה לעת עתה), וב-1 בדצמבר תסגור עונה עם משחק חוץ מול הנאן.

גם בסוכנויות ההימורים מעריכים שהשיא יישבר מחר. לישראלי הסיכויים הטובים ביותר להבקיע, עם 0.60 (היחס של דיא סבע, לשם השוואה, הוא 1.65), וגם הסיכויים הטובים ביותר להיות הכובש הראשון במשחק, עם 2.80 (הבא אחריו - 4.75). מי שירצה להמר על 0:0, אגב, יוכל להרוויח 22 שקל על כל שקל שישים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully