וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון שמיני ברציפות למכבי פתח תקוה, 1:3 מול אום אל פאחם

עצמי של סרדל (27) ושער גדול של חוגי (69) סידרו למלאבסים עוד ניצחון בדרך לליגת העל. קטמון ניצחה 0:1 את אחי נצרת, עכו הביסה 0:3 את רמת השרון

דור חוגי שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
בדרך הבטוחה לליגת העל. חוגי חוגג עם חבריו/קובי אליהו

המחזור ה-11 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים, כשבמוקד מכבי פתח תקוה השיגה ניצחון שמיני ברציפות עם 1:3 מול הפועל אום אל פאחם. סגנית המוליכה הפועל קטמון השיגה 0:1 חשוב מאוד בבית מול אחי נצרת בעוד הפועל אשקלון הפסידה 2:1 למ.ס. כפר קאסם.

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
גיא לוזון עם עוד שלוש נקודות/קובי אליהו

מכבי פתח תקוה - הפועל אום אל פאחם 1:3

המלאבסים עם ניצחון שמיני ברציפות והם בדרך הבטוחה לליגת העל עם 29 נקודות במקום הראשון. הקבוצה של ניר ברקוביץ' עם הפסד ליגה שני ברציפות דווקא אחרי תקופה נהדרת. מכבי פתח תקוה עלתה ליתרון בדקה ה-27 משער עצמי של ניב סרדל אחרי מסירת רוחב של דור חוגי ולחץ של תאי בריבו עליו. חוגי כבש שער יוצא מן הכלל בדקה ה-69 כשפרץ משמאל למרכז ושחרר טיל לקורה ומשם פנימה, 0:2. דובב גבאי ספק הוכשל ברחבה על ידי השוער יוסי גינצבורג. הוא הצליח לצמק מהנקודה הלבנה בדקה ה-83 וקבע 2:1. בדקה ה-87 ברנדאו בעט מקרוב פנימה אחרי שבעיטה של ישראל זגורי נבלמה אצל אחד משחקני ההגנה והגיעה אליו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הפועל קטמון - מכבי אחי נצרת 0:1

הקבוצה מהבירה כבר עם ניצחון ליגה שביעי ברציפות וזה עוד במשחק בו וויליאם אגאדה לא מצא את הרשת באופן נדיר העונה. בדקה ה-89 הצליחה המארחת להשיג את השער הכל כך יקר שלה כששרון זיסו נגח מקרוב פנימה אחרי הגבהה של דניאל גרץ.

שרון זיסו שחקן הפועל קטמון (משמאל) לפני ניב סרדל שחקן הפועל אום אל פאחם. ברני ארדוב
שרון זיסו עם שער יקר מפז/ברני ארדוב

הפועל עכו - הפועל ניר רמת השרון 0:3

איזו בכורה אומללה לירון הוכנבוים אחרי שהחליף בתפקיד את נועם שוהם, שפוטר. דקה אחרי שנכנס כמחליף, יניב מזרחי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-58 עם הקפצה מעל השוער אחרי כדור ארוך של השוער ניב אנטמן. כעבור דקה השלים מזרחי צמד מדהים עם בעיטה נוחה מאוד מתוך הרחבה אחרי הורדה יפה של חברו לקבוצה. בדקה ה-77 כבשה עכו את השלישי כשחביבאללה קיבל מסירת עומק מאמזלג, עבר את השוער בקלות ובעט פנימה, 0:3.

מ.ס. כפר קאסם - הפועל אשקלון 1:2

המארחת עם ניצחון יקר מאוד בעוד האורחת נותרה מתחת לקו האדום. כפר קאסם עלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-12 עם שער סמאח מרעב מקרוב. חוליו סזאר איזן כעבור שלוש דקות עם נגיחה יפה. אליאן רוחנא החזיר את היתרון לכפר קאסם עם שער נהדר בתום מהלך אישי ובעיטה עם רגל שמאל לחיבורים בדקה ה-23. גדעון אקווה הורחק אצל המארחת בדקה ה-49. הפסד רביעי ברציפות להפועל אשקלון.

הפועל רמת גן - בית"ר תל אביב רמלה 0:1

האורדונים סוף סוף עם ניצחון אחרי שלושה הפסדים ותיקו בארבעת המחזורים שקדמו למשחק הזה. הפועל רמת גן כבשה בדקה ה-15 עם נגיחה של עדן הרשקוביץ', שניצל חולמנות של כל ההגנה ושל השוער ונותר חופשי מקרוב את ה-0:1.

שחקני הפועל רמת גן חוגגים עם ג'וד נוורו. לילך וייס רוזנברג
הפועל רמת גן רוצה לצאת לדרך חדשה/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully