וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת פציעות באולימפיאקוס, ספרופולוס: "נצטרך להיות חכמים מאוד"

31.10.2019 / 19:17

פפאניקולאו ייעדר, רוביט, מילוטינוב וקוזמינסקס בספק אצל האדומים בשל קלקול קיבה. מאמן הצהובים יחפש ניצחון חוץ ראשון העונה, וולטרס: "בטוח שהולך להיות כיף" (ו', 21:30, ספורט5)

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי מכבי תל אביב - הפועל ירושלים

מכבי תל אביב המריאה היום (חמישי) ליוון לקראת משחק החוץ נגד אולימפיאקוס מחר (21:30, ספורט5). הצהובים מגיעים למשחק מהמקום השביעי בטבלת היורוליג עם שלושה ניצחונות ושני הפסדים, אחרי הניצחון הביתי המשכנע על פנרבחצ'ה אמש. יריבתם מדורגת במקום ה-11, עם מאזן הפוך.

עבור המאמן יאניס ספרופולוס, שסופר שלושה ניצחונות רצופים ביורוליג, מדובר במשחק חוץ ראשון באולם בו אימן ארבע שנים כמאמן ראשי ושנים נוספות כעוזר מאמן, במהלכן הגיע פעמיים לגמר היורוליג. במכבי תל אביב סיפרו כי מאמנם מתרגש לקראת ההתמודדות ונחוש לצאת עם ניצחון חוץ ראשון העונה באירופה. "זה משחק הבק-טו-בק הראשון שלנו העונה", אמר המאמן. "אולימפיאקוס מגיעה אחרי ניצחון גדול, בו שיחקה בצורה שונה. נצטרך לשחק חכם ולהיות מאוד מרוכזים".

"נישן טוב, נראה וידאו, נתאמן ונעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות", אמר טאריק בלאק לקראת ההתמודדות. נייט וולטרס הוסיף: "תמיד קשה לשחק נגד אולימפיאקוס בחוץ, היה להם ניצחון גדול מול צסק"א, אני בטוח שהם נרגשים לשחק בבית שלהם. אנחנו חייבים להיות מוכנים למשחק הזה. אני בטוח שהולך להיות כיף".

המשחק מחר יהיה ה-20 בין הקבוצות מאז שהוקם היורוליג בשנת 2000, כשהמאזן עומד על 9:10 לטובת האדומים, כולל 3:6 במשחקי הבית שלהם. ניצחון החוץ האחרון של מכבי תל אביב בהיכל השלום והאחווה היה בעונת 2016/17, 73:80, בניצוחו של די ג'יי סילי.

אולימפיאקוס עברה לאחרונה זעזוע גדול עם סיום דרכו של דיוויד בלאט כבר אחרי משחק אחד, והחלפתו בעוזרו קסטוטיס קמזורה. מלבד השלד הוותיק של הקבוצה שכולל את ואסיליס ספנוליס ויורגיוס פרינטזיס, יש בסגל עוד מספר שמות מעניינים - הפורוורד מינדאוגס קוזמינסקס הגיע ממילאנו, אוגוסטין רוביט שהיה מועמד לצהובים בקיץ והאמריקאים ברנדון פול, וויד בלווין, וויל צ'רי וקווין פאנטר.

עם זאת, האדומים סובלים ממכת פציעות. קוסטס פפאניקולאו שנפגע בברכו ייעדר ואילו רוביט, ניקולה מילוטינוב וקוזמינסקס סבלו מקלקול קיבה והם בספק גדול. האחרון אף אושפז במהלך הלילה בבית חולים. מי שצפויים לערוך את הופעת הבכורה שלהם בקבוצה הם אקס מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי ושחקן הפנים האמריקאי ווילי ריד, שרשם משחק אחד בהפועל אילת.

טיילור רוצ'סטי שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
הפעם הוא יהיה בצד השני. רוצ'סטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully