וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס פריס: נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל עלו לרבע הגמר

הסרבי ניצח 6:7 (7), 1:6 את אדמונד וישחק מול ציציפאס, שגבר 3:6, 4:6 על דה מינור. נדאל ניצח 4:6, 4:6 את ואוורינקה

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
מחכה לו קרב קשה מאוד ברבע הגמר. דג'וקוביץ'/רויטרס

טורניר המאסטרס 1,000 בפריס נמשך היום (שבת) עם משחקי שמינית הגמר.

נובאק דג'וקוביץ', שצריך למנוע מרפאל נדאל לזכות בטורניר כדי לשמור על סיכוי לסיים את השנה במקום הראשון בעולם, הצליח לעלות לרבע הגמר. הסרבי עשה את זה עם 6:7 (7), 1:6 מול קייל אדמונד הבריטי (75), שהפתיע אתמול את דייגו שוורצמן, אבל לא יכול היה לאלוף ווימבלדון הנוכחי. לנולה מחכה מפגש מסקרן מאוד ברבע הגמר מול סטפנוס ציציפאס (7). היווני הרשים מאוד וניצח 3:6, 4:6 את אלכס דה מינור (18), שנמצא לאחרונה בכושר נהדר ואף הגיע לגמר טורניר באזל והפסיד שם לרוג'ר פדרר ביום ראשון האחרון.

גם המדורג שני בעולם רפאל נדאל הצליח לעשות את העבודה שלו ולהשיג את הכרטיס לרבע הגמר. השור ממאיורקה נזקק ל-44 דקות בדיוק בכל אחת מהמערכות כדי לנצח 4:6, 4:6 את סטן ואוורינקה (16). נדאל שיפר את מאזן כל הזמנים שלו מול השוויצרי ל-4:20 ויפגוש ברבע הגמר עוד יריב ותיק מאוד שהוא מכיר היטב, ג'ו ווילפריד צונגה. הצרפתי (35) סיפק שמחה לקהל המקומי כשחזר מפיגור מערכה ל-6:2, 4:6, 6:7 (6) מול יאן לנארד שטרוף הגרמני (36).

צרפתי ותיק נוסף שהצליח להשיג את הכרטיס לרבע הגמר הוא גאל מונפיס (13 בעולם), שהתאושש מפיגור מערכה וניצח 6:4, 4:6, 1:6 את ראדו אלבוט המולדבי. לה מונף ישחק ברבע הגמר נגד דניס שפובאלוב (28), שנראה מצוין וניצח 2:6, 7:5, 2:6 את סשה זברב המאכזב (6). מונפיס לא רק ישחק על הכרטיס לחצי הגמר מול שפובאלוב, אלא גם על הכרטיס לטורניר גמר הסבב בלונדון. אם הוא ינצח, הוא ישיג את הכרטיס הנחשק, אבל במקרה שיפסיד לקנדי, מתאו ברטיני האיטלקי יהיה זה שירוויח את המקום בבירת אנגליה.

כריסטיאן גארין (42) הצליח להציל שלוש נקודות משחק בדרך ל-7:6 (4), 4:6, 6:7 (5) מול ז'רמי שארדי הצרפתי (65). גארין הפך לצ'יליאני הרביעי אי פעם שמגיע לרבע גמר בטורניר מאסטרס אחרי פרננדו גונסאלס, מרסלו ריוס וניקולאס מאסו. ברבע הגמר מחכה לו משחק קשה מאוד מול גריגור דימיטרוב (27), שחוזר לכושר וגבר 3:6, 2:6 על דומיניק תים (5).

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
מחכה לצונגה ברבע הגמר. נדאל/רויטרס
דניס שפובאלוב טניסאי קנדי. GettyImages
סיפק תצוגה נהדרת מול זברב. שפובאלוב/GettyImages
כריסטיאן גארין טניסאי צ'יליאני. GettyImages
שימח הרבה אנשים בצ'ילה. גארין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully