וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה שוב הפסידה, 79:76 לז'לגיריס קובנה

הטורקים איבדו יתרון שבע לקראת הסיום וספגו הפסד חמישי בשישה מחזורים למרות 29 נקודות של דה קולו. מילאנו ניצחה את ברצלונה

שחקן צסק"א מוסקבה יוהאנס פויגטמן. מתוך הטוויטר של צסק"א מוסקבה, אתר רשמי
עלה נהדר מהספסל. יוהאנס פוגיטמן/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של צסק"א מוסקבה

המחזור השישי ביורוליג ננעל היום (שישי) עם שבעה משחקים, כולל משחק החוץ של מכבי תל אביב בפיראוס. צסק"א מוסקבה ניצחה בחוץ את זניט בדרבי הרוסיות 70:87 בעזרת משחק טוב של מייק ג'יימס עם 16 נקודות ו-4 אסיסטים ותפוקה נהדרת מהסנטר הגרמני יוהאנס פויגטמן שתרם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים מהספסל. ברצלונה ספגה הפסד ראשון העונה עם 83:70 במילאנו, שרשמה ניצחון חמישי ברציפות. פנרבחצ'ה הפסידה 79:76 בבית לז'לגיריס קובנה והמשיכה ביכולת האומללה שלה. ריאל מדריד ניצחה 71:85 את אלבה ברלין בעוד בסקוניה הביסה ללא תנאי 60:93 את באיירן מינכן. ולנסיה השיגה ניצחון בכורה במפעל עם 72:81 על וילרבאן.

seperator

זניט - צסק"א מוסקבה 87:70

לאחר הפסד הבכורה שלה העונה - בבית מול אולימפיאקוס - התאוששה צסק"א על חשבונה של זניט במפגש הראשון שנערך בין שתי הקבוצות הרוסיות במסגרת היורוליג. אלופת אירופה הסתדרה למרות חסרונם של קוסטה קופוס, וויל קלייברן ודניאל האקט הפצועים וקיבלה משחק טוב ממייק ג'יימס שהוביל רשימה של ארבעה קלעים עם ספרות כפולות כשקלע 16 נקודות להם הוסיף ארבעה אסיסטים. יוהאנס פויגטמן הגרמני תרם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים מהספסל. הקבוצה של איטודיס הובילה לאורך כל המשחק, ולא התרגשה מניסיונות הקאמבק של זניט, שתחפש ניצחון ביתי ראשון ביורוליג בהזדמנות אחרת.

פנרבחצ'ה - ז'לגיריס קובנה 79:76

המשבר של הטורקים רק הולך ומחמיר ועכשיו קשה להאמין שמישהו עדיין מאמין שזה "משבר יזום" של ז'ליקו אוברדוביץ'. פנרבחצ'ה עם הפסד חמישי בשישה משחקים ועוד אחרי שהובילה בשבע נקודות הפרש 1:47 דקות לסיום. ננדו דה קולו שוב היה השחקן היחיד שתפקד בפנרבחצ'ה עם 29 נקודות (10 מ-14 מהשדה), אבל גם ביצע עבירה חמישית לפני הסיום, קוסטאס סלוקאס קלע 13 והוסיף 9 אסיסטים, דרק וויליאמס קלע 12. את הליטאים הוביל מאריוס גריגוניס עם 19 נקודות, זאק לידיי קלע 16 וקלט 5 ריבאונדים.

מילאנו - ברצלונה 70:83

זהו, אין יותר אף קבוצה מושלמת ביורוליג. מילאנו הפכה לראשונה העונה שמנצחת את בארסה בתום רבע אחרון ענק של 12:31 גדולה שלה. האיטלקים, שפתחו את העונה עם הפסד לבאיירן מינכן בגרמניה, עם ניצחון חמישי ברציפות מאז והיא עם מאזן זהה לזה של ברצלונה וצסק"א מוסקבה, 1:5. סרחיו רודריגס הוביל את קלעי מילאנו עם 17 נקודות, 4 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ולדימיר מיצוב קלע 16 והוסיף 8 ריבאונדים, לואיס סקולה קלע 14 וקלט 9 ריבאונדים. את ברצלונה הוביל ברנדון דייויס עם 15 נקודות, ניקולה מירוטיץ' סיים עם 13 נקודות ו-5 כדורים חוזרים, קייל קוריץ' קלע 10.

עוד בוואלה! ספורט

יורוליג: פנאתינייקוס הביסה את אנאדולו אפס, הכוכב האדום הפתיעה את חימקי מוסקבה

לכתבה המלאה
שחקן פנרבחצ'ה קוסטס סלוקאס מאוכזב. דני מרון
זה כבר משבר. סלוקאס והחברים/דני מרון

ריאל מדריד - אלבה ברלין 71:85

לאחר ההפסד ביום רביעי לבאיירן מינכן פגשה הערב (שישי) ריאל מדריד את הגרמנית השנייה במפעל, אלבה ברלין וניצחה אותה ללא יותר מידי קושי 71:85. אנתוני רנדולף, סרחיו יוי והכישרון הצעיר אוסמאן גארובה סיימו על 12 נקודות כ"א והובילו את רשימת הקלעים אצל ריאל. הבלאנקוס נטלו את ההובלה החל מפתיחת המשחק ועלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון. אלבה לא ויתרה וצימקה את ההפסקה ל-42:38 בלבד, אך המחצית השנייה הייתה שייכת כולה לשחקניו של פאבלו לאסו שיצאו ממאזן שלילי וכרגע הם עם שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים. אלבה ברלין רושמת הפסד חמישי ברציפות במפעל, והיא מדורגת במקום ה-16 ביורוליג עם ניצחון אחד מתוך שישה משחקים.

באסקוניה - באיירן מינכן 60:93

הבווארים הגיעו לספרד במצב רוח מעודד אחרי ניצחון הבית הגדול על ריאל מדריד ביום רביעי, אך נתקלו הערב בבסקוניה הנחושה שעדיין לא הפסידה העונה בבית באירופה, והובסו ללא תנאי. טוקו שנגליה הצטיין בשורות המארחים עם 19 נקודות ו-28 נקודות מדד כשמיודעינו מאט ג'ניניג עלה נהדר מהספסל עם 16 נקודות. אצל באיירן, מלבד גרג מונרו (18 נקודות) ומאודו לו (12) אף שחקן לא הראה את רמתו הרגילה והקבוצה ירדה למאזן 3:3.

ולנסיה - וילרבאן 72:81

הספרדים השיגו בשעה טובה את הניצחון הראשון שלהם ביורוליג העונה. בויאן דובלייביץ' בלט עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים, גיים ויוס תרם 10. את המפסידה הוביל ליביו ז'אן שארל עם 20 נקודות, אנטואן דיו קלע 17 והוסיף 6 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully