וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "בית"ר ירושלים בטדי - אולי משחק החוץ הכי קשה בליגה"

הפועל כפר סבא ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש במוצ"ש (19:50, ספורט 4). אדריאן רוצ'ט: "טוב לי פה, שמח שחזרתי לשתף פעולה עם אופיר"

אופיר חיים מאמן הפועל כפר סבא. דני מרון
ינסה להפתיע בטדי. אופיר חיים/דני מרון

הפועל כפר סבא ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים שלה לקראת משחק החוץ מול בית"ר ירושלים במוצאי שבת (19:50, ספורט 4). העולה תגיע לטדי אחרי שני הפסדים רצופים, אבל שבע משמונה הנקודות שלה העונה הושגו בחוץ ולכן מאמינים בקבוצה שאפשר להפתיע.

"זה אולי משחק החוץ הכי קשה בליגה, לשחק מול בית"ר בטדי עם הקהל העצום שלהם", אמר המאמן אופיר חיים. "בית"ר איכותית מאוד, מאומנת, מחויבת, ונעשה הכול כדי לחזור עם תוצאה טובה. ראינו אותם בהרבה מאוד משחקים, יש להם איכויות שזה משהו שאין בכדורגל הישראלי. חסרות לנו כמה נקודות בקופה ואני מקווה שנצליח להשלים במשחקים הקרובים".

הקשר אדריאן רוצ'ט התייחס לתחילת דרכו בכפר סבא: "טוב לי פה, קיבלו אותי בצורה הכי חמה שיש - גם חברתית וגם מקצועית. אופיר חיים זה מאמן שמאוד מאמין בי ואוהב אותי, אני שמח שחזרנו לשתף פעולה. טבעי שקבוצה שעולה ליגה מסומנת כיורדת וכמי שיכולה להיות בשר התותחים של הליגה. נכון שיש הרבה פרגונים ומחמאות, הקבוצה עשתה סך הכול פתיחת עונה יפה. רק חסרות לנו כמה נקודות, כמו שאופיר אמר, ולאורך זמן נצטרך להחזיר אותן. אנחנו משלמים שכר לימוד על הסתגלות לליגת העל, יש פה הרבה שחקנים שלא שיחקו בליגת העל לפני כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully