וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אני עדיין לא מרוצה, מצפה שבית"ר תהיה יותר חזקה"

31.10.2019 / 12:15

מאמן בית"ר ירושלים דיבר לקראת הפועל כפ"ס (ש', 20:00): "יריבה שהיתה ראויה ליותר". ליוואי גרסיה: "יש לנו קבוצה פנטסטית"

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים פלייר/יוסי ציפקיס

תקופה נהדרת עוברת על בית"ר ירושלים. הקבוצה של רוני לוי חיברה שלושה ניצחונות רצופים מבלי לספוג והתקרבה למקומה הטבעי בצמרת. ביום שבת (19:50) היא תחפש ניצחון בכורה באצטדיון טדי כשתרח את הפועל כפר סבא העולה החדשה. רוני לוי ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, שבה הוא התייחס להכנות, הסגל והתקופה הטובה שעוברת על קבוצתו.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. שלומי גבאי
ישיג ניצחון רביעי רצוף? רוני לוי/שלומי גבאי

רוני לוי התייחס ליכולת של קבוצתו לאחרונה: "אנחנו עושים עבודה טובה, אבל יש לנו עוד הרבה להשתפר גם בפן הקבוצתי וגם בפן האישי. אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק מול יריבה טובה מאוד שמשחקת כדורגל מאוד התקפי וחיובי. גם במשחק האחרון שלה אני חושב שהיא הייתה ראויה ליותר. נרצה מאוד להשאיר את הנקודות בבית. אני בטוח שכולם מגיעים למשחק עם ביטחון והרבה כבוד ליריבה".

על קריאף, איינבינדר ועידן ורד הפצועים: "קריאף לצערנו יחזור רק בעוד מספר ימים ולא במשחק הקרוב. לעידן יש פציעה קלה שלא קשורה לפציעה הקודמת שלו. דן צפוי לחזור לאימונים. עידן ורד לא היה עבורנו אלטרנטיבה מתחילת השנה. מהרגע הראשון התבססנו על שחקנים צעירים בסגל".

"האמת שאני מצפה שנהיה קבוצה יותר חזקה. השתפרנו בהרבה דברים ועשינו הכנה נהדרת. השחקן הכי טוב בקבוצה ואולי אחד הטובים בארץ נפצע לנו. זו היתה סטירה ונכנסנו פחות חזק לליגה. עשינו התאמות ונכנסנו למסלול טוב יותר. בטוח שאנחנו יכולים להיות קבוצה יותר חזקה".

"דברים משתנים תוך כדי העונה. יש לנו בסגל 20 שחקנים וכולם יכולים לשחק. כל הרכב יכול לבוא בחשבון. יש לנו בקבוצה אווירה נהדרת, אני ממש מרוצה ממה שקורה בחדר ההלבשה. טבעי ששחקנים שפחות משחקים יהיו פחות מרוצים".

ליוואי גרסיה שמציג יכולת טובה מאוד לאחרונה, אמר: "אני חושב שיש לנו קבוצה פנטסטית. אם נמשיך לשחק ככה הכל אפשרי. לא התחלנו טוב את העונה, אבל האוהדים יבואו לתמוך בנו וננסה לקחת את שלוש הנקודות".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: דן איינבינדר בספק לכפר סבא, קינדה עשוי לרדת לקישור

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully