וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שחקן העבר יוסי חכם נפטר. הנשיא ריבלין: "תודה יוסי, על אינספור רגעים מופלאים"

חכם, ששיחק לכל אורך הקריירה שלו בבית"ר במשך 16 עונות, היה חלק מהקבוצה שרשמה את העלייה ההיסטורית לליגה הבכירה וזכתה פעמיים בגביע המדינה. הנשיא ריבלין: "חכם שהיה חלק מרכזי מהיציאה של בית"ר ירושלים מהחושך לאור"

שחקן העבר של בית"ר ירושלים, יוסי חכם, הלך הבוקר (חמישי) לעולמו ונפטר בגיל 70. חכם, שנולד ב-1949 בירושלים, שיחק לכל אורך הקריירה שלו בבית"ר ירושלים במשך 16 עונות בתפקיד המגן הימני בין השנים 1965 ל-1980.

הוא היה חלק מהקבוצה שרשמה את העלייה ההיסטורית של בית"ר לליגה הבכירה בשנת 1968, ובהמשך היה בסגל הקבוצה הבלתי נשכחת שזכתה פעמיים בגביע המדינה, לראשונה בתולדות המועדון, בשנים 1976 ו-1979.

חכם היה חלק מקבוצת "הכוכבים", אחת האהובות בתולדות המועדון, שכללה את ד"ר ראול גלר, אודי רובוביץ', חיים אזולאי, יצחק מונסה ושמעון צ'רנוחה. בעונת 1979/1980 בית"ר ירושלים סיימה במקום האחרון בליגה וירדה לליגת המשנה, ובסוף העונה פרש חכם מכדורגל.

"משתתפים בצער המשפחה, חכם היה חלק חשוב ממורשת המועדון", אמר היום דובר בית"ר ירושלים.

נשיא המדינה רובי ריבלין, אוהד ותיק של בית"ר ירושלים, התייחס היום לפטירתו של חכם ז"ל: "נעצבתי לשמוע על פטירתו של שחקן הכדורגל האגדי יוסי חכם שהיה חלק מרכזי מהיציאה של בית"ר ירושלים מהחושך לאור. תודה יוסי, על אינספור רגעים מופלאים של כדורגל במיטבו שהענקת לנו האוהדים. אין לי ספק כי דורות של כדורגלנים עוד יזכרו אותך וילמדו ממך. תנחומיי העמוקים למשפחתו היקרה, נישא את זכרו איתנו תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully