וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס השתווה למסי, זידאן: "הרבה זמן לא הבקענו חמישה שערים"

הקפטן כבש עונה 16 ברציפות ב-0:5 של של ריאל מדריד על לגאנס, המאמן פרגן לרודריגו: "הוא רק בן 18, יש לו אישיות והוא יתפתח"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שני משחקים לא מרשימים בלשון המעטה מול מאיורקה וגלאטסראיי, ריאל מדריד חזרה אתמול (רביעי) להציג יכולת טובה כשהתפוצצה על לגאנס האחרונה עם 0:5 קליל. רודריגו, קרוס, בנזמה ואפילו יוביץ' כבשו לבלאנקוס, אבל השער הכי משמעותי היה דווקא הפנדל של סרחיו ראמוס שקבע: הבלם הוותיק הפך לשחקן השני בהיסטוריה של הליגה שכובש 16 עונות ברציפות. הראשון שעשה זאת היה, ניחשתם נכון, ליאו מסי.

הבלם שהחל את דרכו בסביליה, כבש בכל עונה מאז 2004/05. הוא כבש פעמיים באותה עונה לפני שעבר לריאל מדריד וכעת יש לו 62 שערים ב-468 הופעות בלה ליגה. נתון לא רע בהתחשב בעובדה שמדובר בבלם. מסי לשם השוואה, כבש 423 שערים ב-457 הופעות וגם הוא כבש את שעריו הראשונים ב-2004/05.

סרחיו ראמוס ריאל מדריד. רויטרס
השתווה לשיא של מסי. ראמוס/רויטרס

זינדין זידאן התייחס בסיום לעובדה שרודריגו ויוביץ' כבשו ואמר: "זה היה הגול הביתי הראשון של רודריגו. הוא רק בן 18. יש לו אישיות, הוא הולך ומשתפר ואני שמח על הגול שלו. גם עבור יוביץ' זה היה גול חשוב שייתן לו ביטחון".

הצרפתי נשאל האם זה המשחק הכי טוב של הקבוצה העונה ואמר: "אני לא חושב, זה היה משחק חשוב וניצחון חשוב, אבל להגיד שזה המשחק הכי טוב זה לא נכון. לא הבקענו חמישה שערים במשחק הרבה זמן".

וכמובן איך אפשר בלי גארת' בייל. הצרפתי נשאל על כך שהוולשי עזב את האצטדיון לפני סיום המשחק ואמר: "כן, אני חושב שהוא עזב חמש דקות לפני הסיום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רודריגו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
העתיד של ריאל מדריד. רודריגו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully