וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנסציה הושלמה: וושינגטון זכתה בוורלד סיריס

חגיגות בבירה: הנשיונאלס, שהיו אנדרדוג ענק, השלימו קאמבק מדהים ביוסטון עם ניצחון 2:6 במשחק 7 וזכו באליפות הראשונה בתולדות המועדון. כל שבעת משחקי הסדרה הסתיימו בניצחונות חוץ

יוסטון - וושינגטון 6:2 (הנשיונאלס זכו בוורלד סיריס עם 3:4 בסדרה)

הסנסציה הושלמה. באחת הסדרות המפתיעות והמוזרות אי פעם, הקבוצה מהבירה עשתה את הבלתי ייאמן, ניצחה בחוץ בפעם הרביעית את יוסטון וזכתה באליפות היסטורית.

התואר הזה מתחבר לזכיות של העיר באליפות ה-NHL לפני קצת יותר משנה ובאליפות ה-WNBA לאחרונה והנשיואנלס, שהגיעו משום מקום, פתחו את העונה עם 31 הפסדים ב-50 המשחקים הראשונים וכמובן, נפרדו בפגרה האחרונה מהכוכב הגדול ברייס הארפר, הם אלופי ה-MLB בתום פלייאוף קסום ומלא באופי וניצחונות במאני טיים. הם סיימו עם מאזן 0:5 במשחקי הדחה אפשריים (ווילד קארד, שניים מול הדודג'רס ושניים מול יוסטון), למרות שפיגרו בכל אחד מהם.

אחרי שני ניצחונות חוץ בטקסס ושלושה הפסדי בית, ואחרי שהשוו מול ג'סטין ורלאנדר את הסדרה אתמול, הנשיונאלס, עם מקס שרצר החצי-בריא, פגשו את זאק גריינקי, שסיפק הצגה במשך שישה אינינגים. המגיש הוותיק שהגיע ליוסטון בטרייד דדליין זרק רק 67 הגשות עד סוף האינינג השישי ואפשר רק חבטה אחת ועוד עלייה אחת לבסיס.

בינתיים, הומראן של יולי גרייל באינינג השני וסינגל של קרלוס קוריאה בחמישי קבעו 0:2 מבטיח לאסטרוס, שחלמו על אליפות שנייה בשלוש שנים. אלא שפתאום, הכל השתנה.

גריינקי החל להתעייף ובאינינג השביעי חטף סולו הומראן מאנתוני רנדון. הוא הוחלף בוויל האריס וזה, כמעט מיד, ספג הומראן בן שתי ריצות מהאווי קנדריק, כאשר הכדור פוגע בעמוד הפאול ומסדר מהפך, 2:3. בהמשך, חואן סוטו הכניס ריצה עם סינגל באינינג השמיני, אדם איטון הוסיף עוד שתיים בתשיעי עם סינגל על בסיסים מלאים, דניאל הדסון סגר את המשחק בקלות והבירה צהלה ושמחה. איזו הפתעה אדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully