וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מרקו וראטי האריך חוזה בפ.ס.ז', מונאקו הדיחה את מארסיי מגביע הליגה

הקשר האיטלקי חתם עד 2024 אצל האלופה, אוגוסטן ואגילאר כבשו שערי בכורה והעניקו למונאקו 1:2 בדרך לשמינית הגמר. ניס הודחה במפתיע

פריס סן ז'רמן החופשית ממשחקי הסיבוב ה-1/16 בגביע הליגה הצרפתי, ניצלה את הערב (רביעי) כדי להודיע רשמית על הארכת חוזהו של מרקו וראטי בשלוש שנים נוספות, עד 2024. קשר נבחרת איטליה בן ה-26 הגיע לבירת צרפת ב-2012 והוא השחקן היחיד שהיה שותף לכל התארים בעידן הקטארי. יש לו תשעה שערים ו-48 בישולים ב-290 הופעות במדי פ.ס.ז'.

מארסיי, שלא מצאה תשובה לווראטי ביום ראשון ויצאה עם רביעייה מפארק דה פראנס, סיימה את דרכה בגביע הליגה עם הפסד 2:1 במונאקו. המארחת העניקה מנוחה לכמה שחקני הרכב, ביניהם איסלם סלימאני והסקורר וויסאם בן ידר שהסתפק ב-11 דקות, אבל ז'אן קווין אוגוסטן ניצל את ההזדמנות כדי לחגוג שער בכורה בדקה ה-25 והמגן רובן אגילאר הלך בעקבותיו בדקה ה-40. מארסיי רק צימקה עם שער עצמי של השוער בנז'מן לקונט אחרי בעיטה של דימיטרי פאייה (77).

נאנט סיפקה את התוצאה של הערב ועלתה לשמינית הגמר עם 0:8 מוחץ על פריס FC מהליגה השנייה, כשמוזס סיימון הניגרי כבש שלושער ולודוביק בלאס הבקיע צמד. מונפלייה עברה את נאנסי עם 2:3, ריימס (ללא פרדראג ראיקוביץ') הדיחה את בורז' פרונה עם 1:2 ורק ניס הפסידה לקבוצה מהליגה השנייה - 3:2 אצל לה מאן. ברסט ניצחה את מץ בפנדלים בקרב העולות, ואמיין הדיחה את אנז'ה עם 2:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully