וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: הרוש עם שער נקי, הפסדים לווייסמן ונאתכו, שחטאר איבדה אפשרות לדאבל

שוער ספרטה רוטרדם עלה שלב בגביע ההולנדי עם 0:1 על וולנדאם. קפטן הנבחרת השלים 90 דקות בהפסד פרטיזן 2:1 לצ'וקריצ'קי, חלוץ וולפסברגר פתח בהדחה המפתיעה בגביע. סולומון לא שותף כששחטאר הפסידה 2:1 לדינמו קייב בהארכה בגביע האוקראיני

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד. GettyImages
הפסד מאכזב. נאתכו/GettyImages

אריאל הרוש שמר הערב (רביעי) על שער נקי כאשר ספרטה רוטרדם ניצחה 0:1 את וולנדאם מהליגה השנייה ועברה שלב בגביע ההולנדי. הרוש פתח בפעם השנייה, אחרי המשחק הסוער שהיה לו בהפסד 2:1 לאוטרכט, וצפוי לעמוד בשער גם במשחק הליגה ביום שבת מול פ.ס.וו איינדהובן.

* ביברס נאתכו השלים פעם נוספת 90 דקות במדי פרטיזן בלגרד, אולם לא הצליח להושיע את קבוצתו מהפסד ליגה שלישי העונה - הפעם 2:1 מול צ'וקריצ'קי, שעקפה אותה בטבלה והתייצבה במקום השני. קפטן נבחרת ישראל וחבריו, לעומת זאת, מדורגים כעת במקום הרביעי בטבלה, מרחק שבע נקודות מהמוליכה הכוכב האדום בלגרד.

* מנור סולומון ישב על הספסל של שחטאר דונייצק ולא שותף בקרב הענקיות של אוקראינה שנערך כבר בשלב שמינית הגמר של הגביע, כשדינמו קייב ניצחה 1:2 בבית לאחר דרמה גדולה והארכה. טראס סטפננקו השווה הציל את שחטאר בדקה ה-92 עם בעיטה מקצה הרחבה וכשהשוער אנדריי פיאטוב עלה גם הוא מול 10 שחקני המארחת, אבל סטפננקו הורחק בדקה הרביעית של ההארכה ודניס פופוב נגח את שער הניצחון בדקה ה-109. העלייה של דינמו לרבע הגמר קבעה כי אחרי שלוש שנים רצופות בהן חגגה בשני המפעלים, לשחטאר בכל מקרה לא יהיה דאבל ב-2020.

* שון וייסמן השלים 90 דקות במדי וולפסברגר, שהודחה מהגביע האוסטרי במפתיע על ידי ואקר אינסברוק מתחתית הליגה השנייה לאחר הפסד 1:0 בשמינית הגמר.

* טל בן חיים לא נכלל בסגל ספרטה פראג, שהביסה 0:4 את צ'סקה בודיוביצה בגביע הצ'כי.

* אנס מחאמיד שיחק 13 דקות כמחליף בניצחונה של וינטרטור מהליגה השנייה 0:1 על תון מהליגה הראשונה, בדרך לרבע הגמר הגביע השוויצרי. מוחמד בדארנה לא שותף.

* ליאור רפאלוב ישב על הספסל ולא שותף במשחק בו מאמנו לאסלו בולוני עשה חילוף ראשון רק בדקה ה-96, ומיד אחרי ספגה אנטוורפן שער שוויון ב-2:2 בחוץ מול האלופה גנק. אנטוורפן נותרה במקום החמישי בליגה הבלגית.

* שמואל שיימן שיחק 89 דקות במדי ונלו, שהצליחה להשוות ל-2:2 בדקה ה-94 מול חרונה סטר מהליגה הרביעית, אבל הפסידה 4:2 בפנדלים והודחה בסיבוב הראשון של הגביע ההולנדי.

* ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד ישבו על הספסל ולא שותפו ב-0:2 של סלטיק על סט. מירן בליגה הסקוטית. גם אופיר מרציאנו ישב על הספסל של היברניאן, שסיימה ב-2:2 ביתי מול ליבינגסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully