וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון סובל מקרע חלקי בגיד האכילס וייעדר 6-8 חודשים

בשורות עצובות לגארד שחזר לפרקט לאחר שהיה מושבת בגלל פציעה בברך, ונפצע שוב לאחר שלוש דקות בלבד על הפרקט. ייאלץ לעבור ניתוח ותקופת שיקום

שון דאוסון, בדאלונה. צילום מסך מתוך EuroLeague TV, צילום מסך
שון דאוסון יורד לחדר ההלבשה לאחר הפציעה/צילום מסך, צילום מסך מתוך EuroLeague TV

בשורות עצובות לשון דאוסון ולכדורסל הישראלי. הגארד של חובנטוד בדאלונה התבשר היום כי הוא סובל מקרע חלקי בגיד האכילס ויצטרך לעבור ניתוח ותקופת שיקום ארוכה למשך 6-8 חודשים. הסווינגמן הישראלי של חובנטוד בדאלונה חזר אמש (רביעי) לפרקט אחרי פציעה שגרמה לו להיעדרות של יותר מ-9 חודשים, אבל נפצע שוב וירד מהמגרש כשהוא נאנק מכאבים. כעת, כאמור, התברר כי החששות התממשו והשחקן סובל מפציעה שתגרום לו להיעדר במצטבר 15 חודשים מהמגרשים.

דאוסון (25, 1.97) נפצע במהלך העונה הקודמת בברכו, וסבל מקרע ברצועה ובמיניסקוס, אך למרות שסיים את העונה זכה לאמון מחודש מקבוצתו הקטאלנית וחוזהו הוארך בזמן שהוא מושבת. במשחק היורוקאפ מול צדביטה לובליאנה, שנערך אתמול, עלה דאוסון לשחק בתחילת הרבע השני - כשכל הקהל באולם הביתי עומד על רגליו ומריע לו. כעבור פחות מדקה ירה שלשה, והלהיב עוד יותר את האוהדים.

אלא שהקאמבק המרגש קיבל, כאמור, תפנית שלילית כבר בדקה הרביעית של הרבע. דאוסון, שהספיק בינתיים להגיע לחמש נקודות, נפל על הפרקט מבלי ששחקן אחר יפגע בו, ולווה על ידי חבריו לספסל. הוא נראה המום על הספסל, וזמן קצר לאחר מכן ירד להמשך הטיפולים בחדר ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully