וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון נבחר ליושב ראש ההתאחדות לכדורגל: "מבטיח לשתף פעולה עם כולם"

30.10.2019 / 14:01

23 חברים וחברות בהתאחדות בחרו בחסון בבחירה חשאית. היושב ראש החדש סירב להתייחס למעמדו של אנדי הרצוג: "אין לי שום כוונה לקבל החלטות לפני שאלמד את המערכת"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תגובות לניצחון מכבי תל אביב על הפועל באר שבע

בשעה טובה, לאחר כמעט חצי שנה ללא יושב ראש קבוע בחרה הנהלת ההתאחדות לכדורגל את אורן חסון לעמוד בראש ההתאחדות. בהצבעה החשאית השתתפו 28 חברים וחברות. 23 הצביעו בעד המהלך, ו-5 הצביעו נגד.

כזכור, שינו זוארץ מונה לתפקיד אחרי מאבק ארוך לפני שנה, אך התפטר כעבור שלושה חודשים בלבד. לאחר שהמשיך בתפקידו כחמישה חודשים נוספים, עזב סופית זוארץ ביוני, והוחלף על ידי דודי גיל ששימש כיושב ראש זמני.

חסון לא צפוי לקבל שכר במסגרת תפקידו מכיוון שעל פי חוק העמותות, יושב ראש תאגיד ציבורי כדוגמת ההתאחדות לכדורגל לא יכול להרוויח משכורות חודשיות אלא חייב להסתפק בהחזר הוצאות שונות. גם אם חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל ירצו לשנות את התקנון ולהעביר החלטה לפיה יושב ראש ההתאחדות לכדורגל יוכל ליהנות משכר על מנת שיהיה לו יותר אטרקטיבי לשאת בתפקיד, רשם העמותות צפוי להתנגד לכך.

אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. אתר רשמי
יושב ראש ההתאחדות החדש, אורן חסון/אתר רשמי

היושב ראש החדש אמר עם היבחרו: "אני רוצה להודות לחברות וחברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל שבחרו בי ליושב ראש ההתאחדות. אני אעשה כמיטב יכולתי לתת מכל ניסיוני ומרצי על מנת לסייע לכדורגל. אני מאמין בכדורגל ככלי חינוכי ומשאב חשוב ולאומי. אנחנו נעשה כמיטב יכולתנו יחד עם כל חברי הנהלת ההתאחדות כדי לשפר את הכדורגל הישראלי. ממש לא מפריע לי שלא נבחרתי פה אחד, אלו בחירות דמוקרטיות וכל חבר הנהלה מצביע לפי צו מצפונו. אני מבטיח לשתף פעולה עם כולם, גם מי שהצביע בעד וגם מי שהצביע נגד. חזרתי לכדורגל כי אני אוהב את הכדורגל ומחובר לכדורגל, יחד עם זאת אני צריך ללמוד ולהכיר את המערכת. בשלב הזה אני מבקש לקחת כמה שבועות כדי ללמוד את העסק לעומק ואני מניח שלאחר מכן אנחנו נעשה תכניות מסודרות".

חסון סירב להתייחס לנושא הארכת כהונתו של אנדי הרצוג כמאמן הלאומי: "אין לי שום כוונה לקבל החלטות לפני שאלמד את המנגנון שנקרא ההתאחדות לכדורגל, ורק אז נקבל החלטות".

יושב ראש המנהלת, ארז כלפון: "אני מבקש לברך ולאחל הצלחה רבה לידידי, מר אורן חסון, שכיהן כמנכ"ל ויושב ראש מנהלת הליגות וכעת מונה לתפקיד יושב ראש ההתאחדות. להתאחדות ולאורן תפקיד משמעותי וחשוב בקידום נבחרות ישראל, הילדים והנוער. אין לי ספק שביחד נוכל לפעול בשיתוף פעולה מלא לקידום הענף. אתגרים רבים ממתינים לכולנו ואני בטוח שבכוחות משולבים נצליח להצעיד את הכדורגל הישראלי קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully