וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה שורלה: "אולי אפרוש מכדורגל בעוד שנה, אולי בעוד שנתיים"

שחקן הכנף שמשחק בספרטק מוסקבה, מתקשה ליהנות מכדורגל בגיל 28: "כששיחקתי בדורטמונד הייתי מדוכא לעתים מאוד קרובות"

עריכת וידאו: מתן חדד

אנדרה שורלה רק בן 28, אבל כבר חושב על פרישה מכדורגל. הקשר שהושאל בקיץ מבורוסיה דורטמונד לספרטק מוסקבה, התארח באחד מהפודקססטים של "בילד" והודה שהמחשבה לתלות את הנעליים עברה לו בראש.

"אשקר אם אומר שאף פעם לא חשבתי על זה, בעיקר בתקופות הקשות", אמר הגרמני, "אתה שואל את עצמך שנה אחר שנה 'בשביל מה אני צריך את זה?'. אני כל הזמן בודק אם אני רוצה להמשיך, אם יש לי את המוטיבציה ואם הגוף שלי עומד בזה. החלטתי לבחון את המצב בכל שנה ואז לקבל החלטה. אולי אפרוש מכדורגל בעוד שנה, אולי בעוד שנתיים".

שחקן הכנף הגרמני ניצב תחת אור הזרקורים כבר שנים ארוכות. הוא שיחק בצ'לסי, באייר לברקוזן, בורוסיה דורטמונד ואחרות ולאורך הקריירה שולמו עליו 94 מיליון יורו. הוא היה שותף מלא לזכייה של נבחרת גרמניה במונדיאל 2014 (וגם כבש ב-1:7 המפורסם על ברזיל בחצי הגמר), זכה באליפות אנגליה, הניף גביעים בגרמניה ואולי פשוט שבע.

בעונת 2017/18 שורלה התחיל לדעוך ובדורטמונד החליטו להיפטר ממנו. בקיץ שעבר הוא הושאל לפולהאם האנגלית וירד איתה לצ'מפיונשיפ ולפני תחילת העונה הנוכחית, כאמור עבר לספרטק מוסקבה, שוב בהשאלה. "לעתים קרובות, מאוד-מאוד קרובות, הייתי מדוכא", סיפר על השנתיים שלו בדורטמונד, "ישבתי בבית ולא הפסקתי לתהות לגבי המצב, למה אני לא הופך לשחקן שאני יכול להיות, למה אני לא מצליח להביא את היתרונות שלי לידי ביטוי".

אנדרה שורלה, שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
זכה במונדיאל 2014 וגם כבש ב-1:7 המפורסם על ברזיל. שורלה בבלו הוריזונטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully