וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל מדווחים מישראל: רונאלדיניו ב"ערב מעורר מחלוקת", קאפו "ריגש"

גם בברזיל סיקרו את "מסיבת הסלפי" בחיפה: רונאלדיניו ספג מבול תגובות נאצה מפרו-פלסטינים ברשתות החברתיות, קאפו "המחיש את כוחו של הכדורגל הברזילאי" בהופעה פומבית ראשונה מאז מות בנו, והשופטים הישראלים גנבו את ההצגה

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

משחק השלום שהתקיים אמש (שלישי) בחיפה סקרן לא רק את הקהל הישראלי, אלא במידה מסוימת גם את הקהל הברזילאי. חלק מכלי התקשורת המרכזיים בארץ הסמבה שלחו עיתונאים לישראל על מנת לסקר מקרוב את האיחוד של כמה מכוכבי נבחרת ברזיל בכל הזמנים, ורובם הופתעו מההערצה שהתקבלו בה שחקני הסלסאו - זאת לעומת שריקות הבוז להן זכה יוסי בניון, אולי גדול כדורגלני ישראל אי פעם.

"הישראלים העניקו קבלת פנים חמה לכוכבים הברזילאים וניצלו כל רגע על מנת לנסות להתקרב אליהם ולשאוף קצת אבק כוכבים", ציינו ברשת "פוקס ברזיל". רונאלדיניו, הדמות הכי נערצת על כר הדשא בחיפה אמש, המתין דקות ארוכות לפני הירידה לחדר ההלבשה במטרה להודות לאלפי האוהדים שקראו בשמו.

"תודה לכל מי שצפה במשחק השלום, היה מדהים לראות את חבריי לשעבר ולשחק לצידם, וגם לקבל את כל האהבה מהקהל בישראל", צייץ רונאלדיניו בסיום, והודה גם לריבאלדו שבישל לו את השער שכבש במשחק, וציין ש"הוא החזיר על הפעם ההיא שאני בישלתי לו ב-2002".

כמו לאורך כל הימים האחרונים, גם הציוץ הזה עורר תגובות נזעמות מצד פרו פלסטינים. התגובות לרונאלדיניו בטוויטר ואינסטגרם היו חריפות, וגם בברזיל התייחסו לכך וציינו ש"הקהל הישראלי הרעיף אהבה על רונאלדיניו בערב מעורר מחלוקת מבחינתו, שגרם גם ללא מעט ביקורות כלפיו".

בברזיל שמחו לראות על כר הדשא את קאפו, שעדיין מתאושש ממותו הטרגי של בנו. בחודש שעבר התמוטט בנו בן ה-29 אחרי התקף לב בביתו, ומותו נקבע מיידית. מאז קפטן נבחרת ברזיל האגדי שמר על ריחוק מהתקשורת, ואמש היתה זו הופעתו הפומבית הראשונה מאז.

בברזיל דיווחו שוותיקי נבחרת ברזיל ניחמו את קאפו בזה אחר זה והעניקו לו תשומת לב מיוחדת, ב"מה שהמחיש את כוחו של נבחרת ברזיל לאורך השנים. שחקנים מכל הדורות, מכל מיני גילאים, מרקע שונה - כולם מתאחדים עבור שחקן אחד שסבל מטרגדיה נוראה".

בברזיל התלהבו גם מהאווירה המשוחררת בחיפה, שכללה גם צילומי סלפי של צוות השיפוט הישראלי עם כוכבי ברזיל. ב"פוקס ברזיל" אף הגדירו את המשחק כ"מסיבת סלפי", וציינו את העובדה ש"השופטים הישראלים גנבו את ההצגה".

עוד בוואלה!

ערן זהבי מגיב לבוז ליוסי בניון: "בושה וחרפה, תתבגרו ותלמדו לכבד"

לכתבה המלאה

לסיום, גם ריבאלדו כיכב בכותרות אחרי שיצא בקריאה חד משמעית לניימאר בסיום המשחק - כשהוא עדיין על כר הדשא - לעזוב את פריס סן ז'רמן. "אני חושב שניימאר צריך לחזור למועדון עם מסורת, עם שם עולמי. כמו ברצלונה, כמו ריאל מדריד. רק ככה הוא יוכל להחזיר את עצמו למסלול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully