וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני דייויס להט, טריי יאנג נפצע, שחקני המשנה של דאלאס הפתיעו

40 נקודות ו-20 ריבאונדים של AD הובילו את הלייקרס ל-91:120 על הגריזליס, מקסי קליבר האלמוני הצעיד את המאבס ל-106:109 מרשים בדנבר, ההוקס נכנעו 112:97 למיאמי אחרי פציעה מתסכלת של כוכבם שייעדר כשבועיים

עריכת וידאו: מתן חדד

שלושה משחקי NBA בלבד התקיימו הלילה (בין שלישי לרביעי). הלילה החל עם פציעה מתסכלת של אחד מכוכבי פתיחת העונה טריי יאנג בהפסד 112:97 של אטלנטה למיאמי, ולאחר מכן דאלאס הפתיעה עם ניצחון בדנבר על אף תצוגה פושרת של כוכביה. הלילה נחתם עם הצגה של אנתוני דייויס בניצחון הלייקרס על הגריזליס.

משחקי הלילה:

מיאמי (1:3) - אטלנטה (2:2) 97:112
דנבר (1:3) - דאלאס (1:3) 109:106
ל.א לייקרס (1:3) - ממפיס (3:1) 91:120

אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס, מול קייל אנדרסון, ממפיס גריזליס. רויטרס
מבצע ההשתלטות על הלייקרס החל. אנתוני דייויס מול קייל אנדרסון/רויטרס
שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, אנתוני דייויס חוגגים. רויטרס
הפעם לברון שמח להיות כינור שני/רויטרס

ל.א לייקרס (1:3) - ממפיס (3:1) 91:120

אנתוני דייויס מתחיל להרגיש בנוח בסטייפלס סנטר. הלילה הכוכב החדש של לוס אנג'לס כבר קפץ מדרגה: הוא הפך ללייקר הראשון מאז שאקיל אוניל ב-2003 שמגיע ל-40 נקודות ו-20 ריבאונדים במשחק, הוסיף 26 מ-27 מדהימים מהעונשין, והחלק המרשים יותר - את כל זה הוא הספיק ב-31 דקות בלבד, שבסיומן זכה לכבוד של מלכים מהקהל הביתי עם סטנדינג אוביישן ממושך. לברון ג'יימס שמח להיות הכינור השני הפעם עם 23 נקודות ו-8 אסיסטים ב-28 דקות, ויחד עם תרומה צנועה של קנבטיוס קולדוול פופ (13), אייברי בראדלי (12) וג'בייל מגי (10 ו-9 ריבאונדים), זה הספיק כדי להביס בקלות את היריבה הצעירה, שבשורותיה בלט שוב הרוקי המסקרן ג'ה מוראנט עם 16 נקודות). יונאס ולנצ'יונאס הוסיף 14 ו-11 ריבאונדים למפסידה.

טריי יאנג, אטלנטה הוקס פצוע. AP
כמה חבל. טריי יאנג אחרי הפציעה/AP
ג'ימי באטלר, מיאמי היט חוגג. AP
ברוך הבא. ג'ימי באטלר/AP

מיאמי (1:3) - אטלנטה (2:2) 97:112

אחרי ההשבתה המאכזבת של זאיון וויליאמסון, עוד תופעה מלהיבה בליגה תיעצר בשל פציעה: זמן קצר אחרי פתיחת הרבע השני טריי יאנג, אחד מכוכבי השבוע הראשון של העונה ומלך הסלים הזמני של הליגה, נחת בצורה מדאיגה על רגלו של ג'סטיס ווינסלו, נאנק מכאבים ונשלח היישר לסדרת בדיקות בבית החולים. לאחר מכן דווח בארצות הברית ששחקן העונה השנייה המלהיב יחמיץ כשבועיים, ובכך פתיחת העונה המסחררת שלו - במהלכה צלף 102 נקודות בשלושת המשחקים הראשונים - תיקטע בנסיבות מתסכלות במיוחד. כך או כך, בלעדיו זה לא היה ממש כוחות. ג'ימי באטלר, שהחמיץ את שלושת המשחקים הראשונים של העונה בנסיבות משמחות יותר - אשתו ילדה את בתם המשותפת - ערך הופעת בכורה במדי מיאמי בעונה הרגילה, ונתן להם דחיפה נוספת. הוא סיים את המשחק עם 21 נקודות, שמונה פחות מהקלע המוביל המסקרן טיילר הירו (שהוסיך גם 7 ריבאונדים), ובדיוק גוראן דראגיץ'. גם בם אדבאיו וקנדריק נאן המשיכו להרשים עם 17 כל אחד, כשמצד שני מאמץ מיוחד של ג'ון קולינס עם 30 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים לא מושיע את ההוקס.

שחקני דאלאס מאבריקס מקסי קליבר, לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
העביר את המושכות הפעם. דונצ'יץ' עם מקסי קליבר/רויטרס
וויל בארטון, דנבר נאגטס מאוכזב. GettyImages
הפסד בכורה. וויל בארטון מתוסכל/GettyImages

דנבר (1:3) - דאלאס (1:3) 109:106

הניצחון המעודד ביותר של המאבס בפתיחת העונה הגיע דווקא ביום פושר של הצמד המלהיב החדש של הליגה, דונצ'יץ' את פורזינגיס. הסלובני נקלע ליום פושר בכל האספקטים וסיים עם 12 נקודות (3 מ-12 מהשדה, 5 אסיסטים על 4 איבודים), הלטבי תרם בריבאונד (14) אבל היה חלש בקליעה (4 מ-14 מהשדה), אבל גם בערב כזה, גם מול מי שהיתה קבוצת הקלאץ' הטובה בליגה בעונה החולפת - ידה של דאלאס היתה על העליונה, במשחק שבו לא פחות מתשעה שחקנים הגיעו לספרות כפולות. מעל כולם היה מקסי קליבר האלמוני יחסית, שסיים עם 14 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 חסימות, אחת מהן ברגע מכריע בדקה האחרונה. השני היה דוריאן פיני סמית', שסיים עם 12 נקודות ונעל את ג'מאל מארי במהלך האחרון של המשחק בו החטיא שלשה שיכולה היתה לכפות הארכה. מלבדם, גם טים הארדווי ג'וניור (14), דלון רייט (12), ג'יילן ברנסון (11 ו-8 אסיסטים), סת' קרי (10) וג'סטין ג'קסון (10) בלטו ביומם הגדול של שחקני המשנה של המאבס. את הנאגטס, שספגו הפסד בכורה, הוביל פול מילסאפ עם 23 ו-8 ריבאונדים. ניקולה יוקיץ' קלע 10 נקודות בלבד, אבל הגיע בכל זאת לטריפל דאבל עם תוספת של 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully