וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש משחק 7 בוורלד סיריס: וושינגטון ניצחה 2:7 ביוסטון

אנתוני רנדון הכניס חמש ריצות, סטיבן שטרסבורג משך 8.1 אינינגים מעולים והנשיונאלס, למרות שערוריית שיפוט שהובילה לבלגן והרחקת המאמן, התאוששו משלושת הפסדי הבית וקבעו משחק על כל הקופה בין זאק גריינקי למקס שרצר

יוסטון - וושינגטון 7:2 (3:3 בסדרה)

וורלד סיריס 2019, המשונה והנפלאה, תזכה מחר בלילה (בין רביעי לחמישי, 2:08) לסיום היחיד הראוי לה - משחק 7 על כל הקופה, בו יגישו זאק גריינקי ומקס שרצר, שפספס את משחק 5 אך הוכרז ככשיר לחזור.

משחק 7 נקבע אחרי שבפעם השישית בסדרה הזו, קבוצת החוץ הייתה זו שרשמה ניצחון הלילה, כאשר הנשיונאלס, אחרי שלושה הפסדים ביתיים, מנעו מהאסטרוס הפייבוריטים לחגוג אליפות לעיני הקהל שלהם בסיומו של ערב סוער.

כרגיל, האקשן התחיל מהר ואנתוני רנדון הכביר הכניס כבר באינינג הראשון את טריי טרנר כדי להעלות את וושינגטון ליתרון. אלא שבתחתית האינינג, חבטת הקרבה של חוזה אלטובה ואחריה הומראן של אלכס ברגמן השלימו מהפך.

הנשיונאלס המתינו עד לאינינג החמישי כדי לספק את התגובה שלהם מול ג'סטין ורלאנדר, שאכזב בפעם השנייה בסדרה הו. אדם איטון חבט להומראן משווה ואחריו חואן סוטו הסנסציוני הפציץ את לוח התוצאות וקבע מהפך.

הסערה הגדולה המתינה לאינינג השביעי. טרנר חבט ורץ לכיוון הבסיס הראשון והזריקה של בראד פיקוק פגעה בו. הוא המשיך לבסיס השני קבעו שהייתה הפרעה ופסלו אותו בהחלטה משונה, אחרי הילוך חוזר של 12 דקות.

זה לא הזיז לרנדון, שעלה לצלחת ומיד חבט להומראן בן שתי ריצות (אחריו המאמן דייבי מרטינז התפרץ על השופטים והורחק ו-וושינגטון המשיכה לשחק תחת מחאה רשמית). באינינג התשיעי הוא הוסיף דאבל והכניס עוד שתיים (חמש בסך הכל במשחק) והפנים לקרב המכריע. סטיבן שטרסבורג היה ענק ומשך אל תוך האינינג התשיעי (8.1, שבעה סטרייקאאוטים). ורלאנדר סיים רק חמישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully