וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מושלמת: סן פרנסיסקו ניצחה בפתיחת המחזור ה-9 ב-NFL

הניינרס הובילו 7:21 בהפסקה וכמעט הסתבכו, אך יצאו מאריזונה עם 25:28. ג'ימי גארופולו מסר לארבעה טאצ'דאונים. המחזור יושלם בראשון ושני

ג'ימי גארופולו סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. AP
עוד ניצחון לאוסף. גארופולו/AP

המחזור התשיעי ב-NFL יצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי) עם 25:28 דרמטי של סן פרנסיסקו המושלמת (0:8) באריזונה (5:1:3). הקצב הגבוה החל כבר מהפתיחה, כאשר אריזונה עלתה ליתרון 0:7 תוך פחות משלוש דקות. אלא שהניינרס הגיבו היטב ושלושה טאצ'דאונים שמסר ג'ימי גארופולו, כולל אחד בשנייה האחרונה של המחצית, קבעו 7:21. ברבע השלישי כל קבוצה שמה כדור באנדזון ולקראת הסיום המארחים חזרו, עם שער שדה ואחריו, טאצ'דאון של 88 יארד שתפס ורץ אנדי איזבלה והמרה מוצלחת, שצימקה למינוס שלוש, אבל ההגנה לא הצליחה להשיג שוב את הכדור. גארופולו סיים עם 317 יארד ושיא קריירה של ארבעה טאצ'דאונים, עמנואל סנדרס תפס ל-112 וטאצ'דאון. מנגד, 241 וצמד לקיילר מארי, 110 וטאצ'דאון על הקרקע למצטרף הטרי קניין דרייק.

המחזור יימשך עם יום ראשון גדוש, כולל משחק מוקדם בלונדון ועם שני משחקי לילה מרתקים. ניו אורלינס, לוס אנג'לס ראמס, סינסינטי ואטלנטה בחופש.

ג'קסונוויל (4:4) - יוסטון (3:5), 16:30

הקרב העיקש ב-AFC דרום יימשך בוומבלי, עם משחק לונדון הרביעי והאחרון העונה. הטקסאנס עשו קאמבק יקר מול אוקלנד, אך איבדו את ג'יי ג'יי וואט להמשך העונה. הג'אגס אחרי שני ניצחונות רצופים ומקווים שלגרדנר מינשו יש עוד רגע קסם מול דשון ווטסון המצוין.

20:00:

בפאלו (2:5) - וושינגטון (7:1)

הבילס חזרו לפרופורציות עם תבוסה ביתית נגד פילדלפיה, אבל הלו"ז הדי קל עדיין משאיר להם סיכוי מצוין להגיע לפלייאוף ובתור התחלה, הם חייבים כמובן לנצח את וושינגטון האומללה, שמגיעה אחרי עשרה ימי מנוחה מאז ההפסד במינסוטה.

קנזס סיטי (3:5) - מינסוטה (2:6)

כנראה שעדיין בלי פטריק מהומס, הצ'יפס, שהפסידו בקושי בשבוע שעבר לגרין ביי, חייבים למצוא דרך להתאושש נגד קבוצה אחרת מה-NFC צפון. זה לא יהיה פשוט כמובן, כי הווייקינגס גם מגיעים אחרי שבוע וחצי של מנוחה וגם יודעים שזו הזדמנות פז לנצח ולהישאר קרובים לפאקרס.

מיאמי (7:0) - ניו יורק ג'טס (6:1)

נראה שאין ברירה ואחת הקבוצות תיאלץ (אלא אם יהיה תיקו) לנצח את המפגש המחריד הזה. היונקים בלי ניצחון בית (4:0), הסילונים על 0 מ-3 בחוץ. אל תצפו ליותר מדי.

פילדלפיה (4:4) - שיקגו (4:3)

פילי הייתה חייבת לקחת את המשחק בבפאלו בראשון שעבר ולמרות שזה לא התחיל מבריק, זה נמשך היטב. האיגלס נאבקים בדאלאס ב-NFC מזרח ורוצים לשמור על המומנטום מול הברס המתוסכלים, שראו עוד בועט שלהם מפספס כדור קריטי והפסידו לצ'ארג'רס בבית. העונה של שיקגו עלולה להיגמר כמעט סופית עם הפסד בעיר האחווה.

פיטסבורג (4:3) - אינדיאנפוליס (2:5)

הקולטס ממשיכים להראות שיש חיים גם אחרי אנדרו לאק ומתקרבים לפלייאוף. ניצחון בהיינץ פילד ישים אותם בעמדה טובה עוד יותר, אבל הסטילרס, אחרי שגברו על מיאמי במאנדיי נייט, יודעים שאסור להם לפספס עוד משחקי בית אם גם הם עדיין חולמים על הפוסטסיזן.

קרוליינה (3:4) - טנסי (4:4)

מפגש עם השלכות פלייאוף אפשריות. הפנת'רס הושפלו בסן פרנסיסקו ואולי ההפסד ההוא גם יסמן את חזרתו של קאם ניוטון בשעה טובה, על חשבונו של קייל אלן. טנסי כבר החליפה קוורטרבק וריאן טניהיל עזר לה להשיג שני ניצחונות צמודים בשבועיים האחרונים. עוד אחד בהחלט יתקבל שם בברכה.

ג'קובי בריסט אינדיאנפוליס קולטס. AP
הקולטס יפתיעו גם בפיטסבורג? בריסט/AP

23:05-23:25:

אוקלנד (4:3) - דטרויט (3:1:3)

הריידרס היו בצד המאוכזב של המפגש מול יוסטון ובשלב זה, נראה שהם כבר יתקשו לעשות משהו משמעותי העונה, אחרי שני הפסדים רצופים. כדי להשאיר לעצמם בכל זאת צ'אנס, הם חייבים לגבור על הליונס, שבעצמם קטעו מול הג'איינטס רצף של שלושה הפסדים במחזור הקודם.

סיאטל (2:6) - טמפה ביי (5:2)

מחצית ראשונה דומיננטית באטלנטה הספיקה לסיהוקס על מנת לשוב למסלול הניצחונות ולפני הביקורים הקשים בסן פרנסיסקו ופילדלפיה, ברור לפיט קארול ושחקניו שאסור למעוד מול הבאקס החלשים, שהפסידו שלושה ברציפות.

דנבר (6:2) - קליבלנד (5:2)

שתי קבוצות שקיוו להיות במקום שונה לגמרי בשלב זה של העונה. ג'ו פלאקו הוביל את דנבר לאבדון והיא ספגה בשבוע שעבר הפסד דרמטי באינדיאנפוליס. הוא לא ישחק בתקופה הקרובה ואולי בכלל העונה אחרי שעבר ניתוח בצוואר ואת מקומו יתפוס ברנדון אלן. הבראונס היו הבטחת הקיץ, אבל לא מצליחים לחבר שני משחקים רצופים וכלל לא היוו יריב בפוקסבורו. המפסידה יכולה באמת להתחיל לחשוב על הפגרה.

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (5:3) - גרין ביי (1:7)

אחרי כל כך הרבה אכזבות, הצ'ארג'רס מצאו את עצמם לשם שינוי בצד השני של המטבע וניצחו בשיקגו עם החטאת הבעיטה בשנייה האחרונה. זה משאיר להם סיכוי קטן אך קיים לעשות משהו העונה, אבל בשביל זה הם צריכים לעצור את ארון רוג'רס וגרין ביי הלוהטת, שניצחה ארבעה משחקים ברציפות ואת כל שלושת משחקי החוץ שלה העונה.

בולטימור (2:5) - ניו אינגלנד (0:8), שני, 3:20

האם זה המשחק בו הריצה המושלמת של האלופה תגיע לסיומה? הרייבנס, שידעו לאורך השנים כל כך הרבה קרבות עם בריידי ובליצ'יק, חלקם מוצלחים יותר וחלקם פחות, ישמחו לקלקל את החגיגה הבלתי נגמרת של ניו אינגלנד. כדי שזה יקרה, למאר ג'קסון יהיה חייב לספק את משחק חייו מול ההגנה המפלצתית של הפטריוטס. גם לטום בריידי צפוי יום ארוך.

ניו יורק ג'איינטס (6:2) - דאלאס (3:4), שלישי, 3:15

תחילת הדרך של דניאל ג'ונס, אחרי שירש את איליי מאנינג, הייתה מבטיחה, אבל הענקים כבר עם ארבעה הפסדים רצופים ועוד עונה של כלום ושום דבר. מה שנותר להם זה להרוס ליריבות וזה יכול לקרות נגד הקאובויס, שעצרו רצף של שלושה הפסדים עם הצגה נגד פילדלפיה ומגיעים טריים משבוע החופש שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully