וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השער שלקח למהמר הישראלי 12 מיליון שקל מהכיס

שחקן וולבס ג'וני השווה מול ניוקאסל בדקות הסיום, והמהמר שכמעט גרף 12 מיליון שקל ייאלץ להסתפק ב-314 אלף

סוף השבוע האחרון היה מותח במיוחד עבור מנחש ישראלי ששלח טופס Winner16 בעלות של מאה שקלים, וכמעט זכה בפרס הראשון בסך 12 מיליון שקל. המנחש הישראלי הצליח לצפות 15 מתוך 16 תוצאות נכונות בטופס, אך שער השוויון של ג'וני מגנה של וולבס הותיר אותו להתנחם עם הפרס השני בסך של 314 אלף ש"ח.

ישראלי תושב חיפה שלח את טופס ה-Winner16 (טוטו) בסוף השבוע האחרון, וכמעט וזכה בפרס הראשון בסך 12 מיליון ש"ח, לאחר שצפה נכון את כל תוצאות המשחקים בטופס, למעט המשחק מהליגה האנגלית בין ניוקאסל לוולבס. הדרך של הישראלי ל-15 התוצאות הנכונות לא הייתה פשוטה. הטופס כלל את משחקיהם של ברייטון נגד אברטון, בו ניצחה ברייטון בתוספת הזמן משער עצמי של לוקא דין ואת ניצחונה של הופנהיים על הרטה ברלין.

במשחק בין ניוקאסל לוולבס, הישראלי סימן בטופס 1, ובדקה ה-37 מגנה של ניוקאסל ג'מאל לאסלס הבקיע את השער לזכותה של קבוצתו מה שהעלה את רף הציפייה אצל הישראלי. המנחש כבר ראה את הפרס הראשון לנגד עיניו כאשר המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון לניוקאסל שנמשך גם עד לדקה ה-73 בה ג'וני מגנה של וולבס הבקיע את שער השוויון שניפץ לישראלי את החלום ושלח אותו להתנחם בפרס השני בסך 314 אלף ש"ח.

שחקן וולבס ג'וני קסטרו עם שחקן ליברפול סאדיו מאנה. רויטרס
לפחות בן אדם אחד במזרח התיכון קילל אותו. ג'וני/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ג'וני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully