וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאומי אוסקה פרשה מטורניר גמר הסבב, ברטנס החליפה אותה והפתיעה את בארטי

היפנית נכנעה לכאבים בכתפה, ההולנדית הוקפצה לטורניר במקומה וגברה 6:3, 3:6, 4:6 על המדורגת 1. בנצ'יץ' - קביטובה 3:6, 6:1, 4:6

נאומי אוסקה טניסאית יפנית. רויטרס
סיימה את העונה שלה בטעם רע. נאומי אוסקה/רויטרס

נאומי אוסקה נאלצה לפרוש הבוקר (שלישי) מטורניר גמר הסבב הנערך בשנזן בשל פציעה בכתפה הימנית. דווקא אחרי שהיפנית המדורגת שלישית בעולם רשמה את ניצחונה ה-11 ברציפות עם ניצחון על פטרה קביטובה במחזור הפתיחה של הבית האדום, הכאבים הכריעו אותה ושעות ספורות לפני המשחק שלה מול אשלי בארטי היא ויתרה על מקומה בטורניר היוקרתי, והוחלפה על ידי קיקי ברטנס.

"אני מאוכזבת להודיע על פרישתי", מסרה אוסקה בהודעתה. "זה היה טורניר נהדר בשנזן, וזה האירוע הכי גדול של השנה ב-WTA. לא ככה רציתי לסיים את העונה, אבל עכשיו אני מצפה רק להחלים במהירות ואני מקווה לחזור לכאן בשנה הבאה. הפציעה בכתף התרחשה בגמר בבייג'ינג לפני שלושה שבועות, וקיוויתי שהיא תעבור עד עכשיו, אבל בבוקר שאחרי המשחק מול קביטובה קמתי עם כאבים".

קיקי ברטנס טניסאית הולנדית. AP
לקחה את ההזדמנות בשתי ידיים. קיקי ברטנס/AP

בהופעתה הראשונה והלא צפויה בטורניר סיפקה ברטנס הפתעה נאה עם 6:3, 3:6, 4:6 על אשלי בארטי. ההולנדית שרשמה את ניצחונה ה-55 במספר השנה - יותר מכל טניסאית אחרת בסבב - התגברה על פתיחה חלשה בדרך לניצחון על האוסטרלית שהבטיחה שלשום את המקום הראשון בדירוג בתום השנה. ברטנס עדיין יכולה להעפיל לשלב הבא אם תנצח את בלינה בנצ'יץ', שגברה על פטרה קביטובה 3:6, 6:1, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully