וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון שוקל להמשיך לעונה נוספת, יובנטוס החתימה ילד פלא ארגנטינאי

השוער שיהיה בן 42 בינואר עשוי לחתום עד 2021 בגברת הזקנה, שהשלימה את צירופו של מתיאס סולה בן ה-16 מוולס סרספילד, שמוזכר כתואם אנחל די מריה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו מדבר על שערו ה-700 בקריירה

האם ג'אנלואיג'י בופון עומד לשחק עד גיל 43? קצת יותר משנה אחרי שנפרד מיובנטוס בדרכו לעונת פרישה בפריס סן ז'רמן, בסיומה חזר במפתיע לגברת הזקנה, מפרסם היום "טוטוספורט" האיטלקי בשער העיתון שלו את הכותרת "בופון 2021!" וטוען שהשוער האגדי שוקל להמשיך לשחק עונה נוספת, כשראשי המועדון אכן מתכננים להציע לו הארכת חוזה אם יחפוץ בכך.

בופון, שיחגוג בעוד שלושה חודשים את יום הולדתו ה-42, מחזיק בחוזה עד לתום העונה הנוכחית אך על פי הדיווח אין לו כוונה לתלות את הכפפות, והוא אמר למקורביו: "אני עדיין רוצה לשחק, ואני לא רואה את עצמי כמאמן". העונה חולק בופון את עמדת השוער הראשון של יובה עם וויצ'ך שצ'סני, כשעד כה הפולני פתח בשישה משחקי ליגה לעומת שלושה של האיטלקי הוותיק, בעוד שבכל שלושת משחקי ליגת האלופות של הקבוצה שצ'סני עמד בשער.

השער של טוטוספורט על ג'אנלואיג'י בופון. אתר רשמי
בופון על השער של "טוטוספורט" הבוקר/אתר רשמי

מתיאס סולה, ילד פלא בן 16 מארגנטינה שמשחק בוולס סרספילד, חוזר על ידי יובנטוס במשך תקופה ארוכה. היום, אחרי סאגה ארוכה ולא מעט בירוקרטיה, הודיעה הגברת הזקנה סוף סוף על החתמתו אחרי קיבלה את האישורים הנדרשים מפיפ"א. הארגנטינאי, שיצטרף לקבוצתו החדשה בינואר הקרוב, יכול לשחק בעמדות הכנפיים ובהתקפה. הוא מזכיר בסגנון המשחק שלו את אנחל די מריה - גם הוא טכני מאוד ובעל בעיטה חזקה ומדויקת ברגל שמאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully