וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדראג ראיקוביץ': "קשה להתרגל למזג האוויר בצרפת, יובנטוס? לא אכפת לי לשחק שם"

השוער שמככב בצרפת העניק ראיון נרחב במדינתו: "היינו רגילים לחום ולחופים בישראל. בופון? לא יכול להשוות את עצמי אליו, עדיין"

אימג'בנק GettyImages

אחרי ששמר על רשת נקייה בפעם השמינית מתוך 11 משחקים בליגה הצרפתית, השוער הסרבי של ריימס, פרדראג ראיקוביץ', שמדורג ראשון במדד השוערים בליגות הבכירות ביבשת אחרי ששמר על רשת נקייה יותר מכל אחד אחר, העניק ראיון נרחב בסרביה, ודיבר בין היתר על היכולת הגבוהה שהוא מציג, החיים החדשים בצרפת וההבדלים לעומת החיים בישראל.

"זו הרגשה מדהימה לא לספוג בכל כך הרבה משחקים", אמר השוער, שעבר ממכבי תל אביב לריימס בקיץ האחרון. "ההישג הזה נותן לי מוטיבציה להיות טוב יותר ולהשתפר עוד יותר. אני מקווה שאוכל להציג יכולת כל כך גבוהה גם במשחקים שנותרו עד לסיום העונה. ההצלחה היא לא רק שלי, היא משפיעה על כל הקבוצה".

ראיקוביץ' נשאל אם הוא משווה את עצמו לגדול השוערים בכל הזמנים, ג'אנלואיג'י בופון: "מדובר באגדה אמיתית, כך שאני לא יכול להשוות את עצמי אליו עדיין. אני מעריך ומכבד אותו מאוד, הוא שוער ענק והלוואי שתהיה לי קריירה כל כך מדהימה כפי שהייתה לו. אם אני רוצה לשחק ביונטוס? כן, אני רוצה לשחק במועדון גדול, אז לא אכפת לי אם זה יהיה יובנטוס".

השוער הצעיר נשאל על ההבדלים בין החום בישראל לבין הקור בצרפת. "אני ומשפחתי עדיין מנסים להתרגל לקור ולמזג האוויר הגשום בצרפת. אחרי החום בישראל, החופים השמשיים והים, קצת קשה להתרגל למזג אוויר קר וגשמים, אבל מאז שנולדה לי ילדה אנחנו עסוקים בעיקר בה ופחות במה שקורה בחוץ ובמזג האוויר".

פרדראג ראיקוביץ' שוער ריימס. GettyImages
יתרגל לקור? ראיקוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully