וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות משוכנעים: "אין לנו ספק שהמשחק לא יהיה ב-19 בנובמבר"

29.10.2019 / 12:10

בהתאחדות לכדורגל פנו לפיפ"א ולאופ"א בנוגע למשחק הידידות בין ארגנטינה לאורוגוואי: "אם הן לא יעמדו מאחורינו, זו תהיה הפתעה עצומה. אף אחד לא רוצה לירות לעצמו ברגל". התאריך האפשרי לקיום המשחק מבחינת ההתאחדות: ה-18 בנובמבר

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ההכנות למשחק השלום

בהתאחדות לכדורגל משוכנעים שהן פיפ"א והן אופ"א יגבו את הבקשה שלה להזיז את המשחק בין נבחרות ארגנטינה ואורוגוואי שאמור להיערך בישראל מה-19 בנובמבר. גורם בהתאחדות לכדורגל אמר לוואלה! ספורט: "אם פיפ"א ואופ"א לא יעמדו מאחורינו, זו תהיה הפתעה עצומה. אין לנו ספק שהמשחק לא יהיה ב-19 בנובמבר. מכתבים נשלחו גם לפיפ"א וגם לאופ"א. מדובר בתאריך ששני הגופים האלו בחרו בו לקיום משחק בינלאומי, ואף אחד לא ירצה לירות לעצמו ברגל. יש שני משחקים רשמיים של ישראל - גם הבוגרת בצפון מקדוניה, וגם האולימפית, שתשחק בבית נגד ספרד, ואנחנו משוכנעים שיזיזו את המשחק".

לוואלה! ספורט נודע כי בהתאחדות לכדורגל ידעו שהיזם דני בנעים מחברת קומטק מתכוון לארגן את המשחק, אבל התאריכים שעליהם דובר מבחינת ההתאחדות היו ה-18 בנובמבר או ה-20 בנובמבר - יום לפני או יום אחרי התאריך שנקבע, אך ה-20 בנובמבר אינו תאריך שבו מתקיימים משחקים של פיפ"א. עוד טענו בהתאחדות לכדורגל, כי למיטב ידיעתם, בנעים טרם חתם על החוזה מול ההתאחדויות מארגנטינה ומאורוגוואי.

עוד קודם לכן פרסמה ההתאחדות הודעה רשמית נגד קיום המשחק ב-19 בנובמבר: "בעקבות הפרסום אמש, פנתה ההתאחדות לכדורגל למארגני משחק הידידות בין ארגנטינה לאורגוואי, שמתוכנן ל-19 בנובמבר בישראל, והבהירה כי היא מתנגדת לקיומו במועד זה. באותו יום אמורות לשחק שתי נבחרות ייצוג של ישראל - הנבחרת הצעירה מול ספרד במוקדמות אליפות אירופה 2021 ונבחרת ישראל הבוגרת מול צפון מקדוניה בסקופיה במסגרת מוקדמות יורו 2020. ההתאחדות פנתה לאופ"א ולפיפ"א בנושא ותעדכן אותן לגבי עמדתה החד משמעית. קיום המשחק בישראל בין ארגנטינה לאורגוואי במועד שאינו חופף למשחקי נבחרות הייצוג של ישראל, מבורך".

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה מאוכזב. רויטרס
יגנוב לנבחרות ישראל את הפוקוס? ליאו מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully