וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטסבורג גברה על מיאמי במשחק שנעל את המחזור ה-8 ב-NFL

הסטילרס היו בפיגור 14:0 בבית בתום הרבע הראשון, אך הגיבו היטב וניצחו 14:27, כשהם משאירים את הדולפינס האומללים ללא ניצחון העונה. הצ'ארג'רס נפרדו ממתאם ההתקפה קן וויזנהאנט

מייסון רודולף ג'ו ג'ו סמית' שוסטר פיטסבורג סטילרס. AP
התחברו לטאצ'דאון. רודולף וסמית' שוסטר/AP

פיטסבורג (4:3) נעלה הלילה (בין שני לשלישי) את המחזור השמיני ב-NFL עם ניצחון ביתי 14:27 על הקבוצה החלשה בליגה, מיאמי (7:0).

פתיחת המשחק לא בישרה טובות עבור הסטילרס. מייסון רודולף נחטף כבר במהלך ההתקפי השני והדולפינס ניצלו זאת לטאצ'דאון מוקדם. מיד לאחר מכן, פיטסבורג איבדה כדור בדאון רביעי לא מוצלח וריאן פיצפטריק שוב הצעיד את האורחים קדימה, ליתרון 0:14 מפתיע ברבע הראשון.

אלא שזה גם כל מה שמיאמי השיגה במשחק. המארחים חזרו לעניינים עם שער שדה, שלוש דקות להפסקה ואז, אחרי איבוד של פיצפטריק, הספיקו להשיג טאצ'דאון קריטי, 17 שניות למחצית, כשרודולף מוצא את דיונטה ג'ונסון ל-45 יארד.

המחצית השנייה נפתחה עם החטאת שער שדה של פיטסבורג, אך פיצפטריק מיד איבד שוב ורודולף הוביל דרייב שנמשך 97 יארד וכמעט שמונה דקות ונגמר בטאצ'דאון שתפס ג'ו ג'ו סמית' שוסטר, בדרך למהפך. גם הדרייב הבא של פיטסבורג הסתיים באנדזון ומשם ועד הסיום, מיאמי הצליחה לרשום עוד שני פאמבלים ולאבד עוד כדור בדאון רביעי. לא משהו.

רודולף מסר 20 מ-36, צמד ואיבוד. סמית' שוסטר תפס 103 יארד וטאצ'דאון, ג'יימס קונור רץ ל-145 ואחד. פיצפטריק סיים עם 190 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים באוויר, אותם מסר לידיים של אקס הדולפינס, מינקו פיצפטריק. הקוורטרבק גם היה אחראי לאחד הפאמבלים.

* דווקא אחרי הניצחון הדרמטי בשיקגו, לוס אנג'לס צ'ארג'רס הודיעה על פיטוריו של מתאם ההתקפה קן וויזנהאנט, שהחזיק בתפקיד מאז 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully